انویدیا قیمت خرده فروشی کارت گرافیکی RTX 4070 Ti را ۷۹۹ دلار تعیین کرد - تکفارس 
انویدیا قیمت خرده فروشی کارت گرافیکی RTX 4070 Ti را ۷۹۹ دلار تعیین کرد - تکفارس 

انویدیا قیمت خرده فروشی کارت گرافیکی RTX 4070 Ti را ۷۹۹ دلار تعیین کرد

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۱ - 15:18
GeForce RTX 4070

انویدیا قرار است کارت گرافیکی RTX 4070 Ti را به‌زودی عرضه کند و تاکنون شایعات زیادی درباره قیمت خرده‌فروشی آن وجود داشت. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت قیمت ۷۹۹ دلار را برای خرده‌فروشی‌ها پیشنهاد داده است‌.

اخیرا برخی خرده‌فرشی‌ها اقدام به درج قیمت ۸۹۹ دلار برای کارت RTX 4070 Ti کرده بودند که ظاهرا قیمت رسمی نبود و صرفا برآورد اولیه آن‌ها از قیمت این کارت بوده است. اما انویدیا امروز رسما اعلام کرده است که قیمت کارت گرافیکی مذکور برای خرده‌فروشی‌ها ۷۹۹ دلار خواهد بود.

یکی از دلایل کاهش قیمت خرده‌فروشی RTX 4070 Ti تو‌سط انویدیا احتمالا به خاطر ۲۵ درصد تعرفه کارت‌های گرافیکی در آمریکاست. اما شاید مهمترین دلیل این کار، فروش بسیار پایین کارت RTX 4080 در بازار باشد که باعث شده انویدیا به فکر کاهش قیمت کارت گرافیکی بعدی خود بیفتد. 

بر اساس گزارش‌های قبلی، مشخصات کارت RTX 4070 Ti با نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی RTX 4080، که انویدیا عرضه‌ی آن را لغو کرده است، یکسان خواهد بود و در واقع این کارت به جای نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی RTX 4080 به بازار عرضه خواهد شد.

در هر حال، هنوز چند هفته تا زمان معرفی RTX 4070 Ti باقی مانده است و باید منتطر بمانیم و ببینیم آیا انویدیا باز هم تغییری در قیمت خرده‌فروشی این کارت گرافیکی خواهد داد یا نه.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید