شایعه: سری آیفون ۱۵ در ۵ مدل مختلف معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: سری آیفون ۱۵ در ۵ مدل مختلف معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: سری آیفون ۱۵ در ۵ مدل مختلف معرفی خواهد شد

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۱ - 16:10
شایعه: سری آیفون ۱۵ در ۵ مدل مختلف معرفی خواهد شد - تکفارس 

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری آیفون ۱۵ باقی مانده است اطلاعات تازه‌ای درباره مدل‌های مختلف این سری فاش شده است. 

برخی کارشناسان معتقدند که اپل سال آینده همچنان از همان استراتژی چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس استفاده خواهد کرد و تغییری در تعداد مدل‌های آن‌ها و حتی نامگذاری‌شان نخواهد داد. اما برخی دیگر عقیده دارند که اپل برای سال آینده برنامه‌های دیگری در سر دارد و و شاید تفییراتی در استراتژی فعلی خود ایجاد کند. 

اپل در زمان سری آیفون ۱۳ یک مدل مینی داشت که به خاطر فروش بسیار کم دیگر تولید نشد و به حای آن امسال آیفون ۱۴ پلاس را داشتیم که ظاهرا این‌ گوشی نیز با فروش خوبی مواجه نشده است. 

البته آیفون ۱۳ مینی هرچند فروش پایینی داشت اما به عنوان یک گوشی کامپکت طرافداران خاص خودش را داشت و خیلی‌ها معتقدند بودند که کار کردن با این ‌گوشی بسیار راحت‌تر از مدل‌های بزرگتر بود. حالا به نظر می‌رسد که اپل دوباره به فکر احیا کردن این مدل در سری آیفون ۱۵ است. 

طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است اپل احتمالا سال آینده سه مدل پایه به نام‌های آیفون ۱۵ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۵ استاندارد با نمایشگر ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۵ پلاس با نمایشگر ۶.۷ اینچی معرفی خواهد کرد و در کنار آن‌ها یک مدل پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و یک مدل اولترا با نمایشگر ۶.۷ اینچی ارائه خواهد کرد. 

البته در شرایط فعلی احتمال اینکه اپل سال آینده یک مدل مینی معرفی کند بسیار کم است چرا این شرکت یک مدل SE نیز در سبد محصولات خود دارد. اما واقعیت این است که مدل‌های SE با حاشیه‌های ضخیم و طراحی قدیمی‌شان نتوانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند و شاید یک مدل مینی بتواند این خلا را به‌خوبی پر کند. 

اپل هنوز صحبتی درباره سری آیفون ۱۵ نکرده است و ما نمی‌دانیم که این شرکت چه فکرهایی در سر دارد. اما این شرکت مجبور است که به صدای مشتریان خود گوش کند تا بتواند خواسته‌های آن‌ها را برطرف کند. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که سری آیفون ۱۵ درنهایت در چند مدل مختلف معرفی خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید