سونی دوربین های بدون نمایشگر سازگار با تلفن همراه تولید می کند: - تکفارس 
سونی دوربین های بدون نمایشگر سازگار با تلفن همراه تولید می کند: - تکفارس 

سونی دوربین های بدون نمایشگر سازگار با تلفن همراه تولید می کند:

عرفان رحیمی
۵ آبان ۱۳۹۳ - 08:51
سونی دوربین های بدون نمایشگر سازگار با تلفن همراه تولید می کند: - تکفارس 

به تازگی سونی آماده عرضه کردن یک دوربین هوشمند با لنز توکار و یا اگر بخواهیم بهتر بیان کنیم یک دوربین بدون بدنه و نمایشگر تولید می کند.
روند کارکرد این دوربین هوشمند به این صورت است که بر روی گوشی های هوشمند به صورت یک دیوایس خارجی نصب شده و با استفاده از قابلیت wi-fi این امکان را می دهد تا میان گوشی شما و دوربین یک ارتباط برقرار گردد و به راحتی بتوان از صفحه نمایشگر تلفن خود به فیلم برداری پرداخت.
شاید تا اینجا مسئله مهمی نباشد اما زمانی که دوربین را از تلفن همراه خود دور بردید و در جای دیگری قرار داد می توانید در محدودهwi-fiباز هم یک لینک بین دوربین خود و گوشی برقرا کرد و از راه دور هم به فیلم برداری پرداخت.
خبر ها نشان می دهد برخلاف دوربین گوشی هایی که از نظر کیفیت مشکلات اساسی دارند این دوربین جدید سونی قادر به دریافت تصاویر با کیفیت خوبی می باشد.
قیمت حدودی دوربین point-and-shot 750 دلار می باشد و خوب طبیعتا چون بدون نمایشگر تولید می شود از این ارزان تر نخواهد بود.
این دوربین سازگار با گوشی های هوشمند اندرویدی نیز می باشد و با نصب بر روی گوشی و یا تبلت خود توسط یک واسط اپلیکیشن می توان به تصویر برداری به صورت زنده پرداخت.
اما اگر به iphone 5 سری بزنیم بدون وجود خاصت wifi direct در این گوشی احتمالا شانس اینکه بتواند با آن سازگار شود بسیار پایین است. اما مطمئن باشید که اپل هم بی کار نمی ماند و در سری گوشی های جدید خود این نقص را حتما برطف می کند و با استفاده از تکنولوژی نوین Airply توانایی استفاده از این قابلیت را هم برای سازگاری با دوربین های هوشمند سونی فرآهم می کند.
شما حتی می توانید این دوربین را به هر کجا که تمایل داشتید و یا حتی دیوار متصل نموده و با استفاده از برد تکنولوژی wi-fi قدم های زرگی را در علم عکاسی دیجیتال بردارید. یا حتی این دوربین را به دوست خود که در یک نمایشگاه در حال قدم زدن هست بدید تا برای شما لحظه به لحظه آن مکان را مخابره کند و به این صورت به صورت مجازی در مکان مورد نظر خواهید بود.

برگرفته از : بزرگراه رایانه

sony-qx1-02-doorbin.info_

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.