اپل سفارشات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را کاهش داده است - تکفارس 
اپل سفارشات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را کاهش داده است - تکفارس 

اپل سفارشات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را کاهش داده است

کسری نراقی
۴ دی ۱۴۰۱ - 12:00
اپل سفارشات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را کاهش داده است - تکفارس 

حتی با وجود محدود بودن موجودی آیفون ۱۴ پرو گفته می‌شود که اپل سفارشات مربوط به آیفون ۱۴ را تا ۳ میلیون واحد کاهش داده است. کمیاب بودن آیفون ۱۴ پرو و اینکه چگونه تولید تحت تاثیر قرنطینه فعلی کووید در چین قرار گرفته است، اپل را وادار می‌کند تا اقدام نادری را برای اظهار نظر در مورد این موضوع انجام دهد. اپل در مورد دسترس بودن یا تقاضا برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رده پایین، اظهار نظر رسمی انجام نداده است. اگرچه نشانه‌ها حاکی از آن است که این مدل‌ها آن‌طور که انتظار می‌رود فروش نمی‌روند. طبق گزارش بلومبرگ، اپل تصمیم گرفته است که ۸۷ میلیون دستگاه از این مدل‌ها را سفارش دهد.

پیش از این، ۹۰ میلیون مورد پیش بینی شده بود و این نشان دهنده کاهش ۳ میلیون واحدی تولید آیفون است. در عین حال هم کاهش کمتر از ۴ درصد بوده و اپل می‌تواند در آینده آن را جبران کند. این مقدار کمی بیش از ۳ درصدی است که تحلیل‌گران ودباش پیش بینی کرده بودند و اخیرا گزارشی در مورد مشکلات عرضه بر فروش آیفون ۱۴ پرو نیز توسط این کمیته تحقیقاتی انجام شده بود. بلومبرگ ادعا می‌کند که فروش دو مدل پایین رده کاهش یافته است و همچنین تقاضا به ویژه در کشور هم کاهش پیدا کرده است.

کار با صفحه نمایش بزرگ با خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی

با خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی می‌توانید به پنل بزرگ در سری استاندارد برای اولین بار دسترسی پیدا کنید. خیلی از علاقه‌مندان گوشی هوشمند در بازار، صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهند. چرا که به دنبال مشاهده محتواهایی مانند فیلم و سریال، عکس و فیلم‌های شخصی و همچین بازی‌ها به‌صورت بزرگ هستند و حس خوبی را منتقل می‌کند. البته این پنل بزرگ یک تاوان هم دارد و آن هم امکان کار با یک دست است. دیگر کار کردن با یک دست به این سادگی‌ها فراهم نشده و باید با دو دست خود با آن کار کنید.

آیفون ۱۴ پلاس به واسطه پنل بزرگ خود، یقینا بدنه بزرگ‌تری نسبت به آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو داشته و باتری بزرگ‌تری هم روی آن تعبیه می‌شود. با خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی به بیشترین میزان عمر باتری دسترسی پیدا کرده و این موضوع در سطح استاندارد می‌تواند قابل توجه باشد. البته هنوز هم مدل‌های پرو مانند آیفون ۱۴ پرو ارزش خرید بهتری دارند.

اپل سفارشات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس را کاهش داده است - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو با داینامیک آیلند

داینامیک آیلند بهترین تغییری است که می‌توانیم در سری جدید گوشی‌های آیفون به آن اشاره کنیم. مدل‌های پرو نظیر آیفون ۱۴ پرو با حذف ناچ مواجه شده و رضایت خیلی از طرفداران را کسب می‌کنند. اکنون داینامیک آیلند فانتزی جایگزین آن شده و می‌توانید المان‌های متحرک و پویای جالبی را در آن تماشا کنید. ابعاد آن بزرگ و کوچک شده و دوربین سلفی همراه با سنسور فیس آی دی هم در آن قرار گرفته است.

گوشی آیفون ۱۴ پرو اکنون به صفحه نمایش با قابلیت همیشه روشن هم مجهز شده است که البته کمی متفاوت از گوشی‌های اندرویدی است. اپل تنها نور صفحه را تا حد زیادی پایین آورده و هنوز هم امکان مشاهده المان‌های صفحه نمایش به‌صورت کم نور وجود دارد. نرخ تازه سازی به واسطه آن تا ۱ هرتز هم کاهش پیدا کرده و پنل پروموشن اکنون کامل‌تر از آیفون ۱۳ در اختیار شما خواهد بود. تمام گوشی‌های آیفون ۱۴ به سیستم تشخیص تصادف مجهز شده و می‌توانید به امکان ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره در شرایط اضطرار هم دسترسی پیدا کنید.

بازرگانی سیب ارائه کننده جدیدترین محصولات اپل

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید محصولات اپل مانند آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنند. خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی در کنار تمام مدل‌های دیگر سری امسال ارائه می‌شود و تنها با ارائه ۴۰ درصد از قیمت کل این گوشی، می‌توانید آن را در عرض ۴۵ دقیقه دریافت کرده و مابقی هزینه را نیز در عرض اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. مدل‌های مختلف این سری را می‌توانید در طرح‌های رنگی متنوع دریافت کرده و به سراغ حافظه‌های ذخیره سازی از ۱۲۸ گیابایت تا ۱ ترابایتی بروید. در نظر داشته باشید که همچنان مدل‌های پرو مانند آیفون ۱۴ پرو گزینه بهتری برای خرید هستند.

با خرید آیفون ۱۴ پرو می‌توانید برترین امکانات و فناوری‌های اپل را در سال ۲۰۲۲ دریافت کنید. آیفون ۱۴ پرو با صفحه نمایش استاندارد ۶.۱ اینچی همراه شده است و از نظر طراحی هم خوش دست‌تر است. اگر هم به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، می‌توانید نسخه پرو مکس این رده را انتخاب کرده و به‌نوعی صاحب گران‌ترین و بهترین گوشی اپل در سال جاری باشید. با خرید آیفون ۱۴ پلاس قسطی هم همان صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی را این بار با قیمت ارزان‌تر خواهید داشت. اپل واچ، آیپد، مک بوک و سایر محصولات اپل هم در بازرگانی سیب ارائه شده و می‌توانید با شرایط خرید نقدی و اقساطی به سراغ‌شان بروید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید