ایلان ماسک سرانجام یک تغییر خوب در توییتر ایجاد کرد - تکفارس 
ایلان ماسک سرانجام یک تغییر خوب در توییتر ایجاد کرد - تکفارس 

ایلان ماسک سرانجام یک تغییر خوب در توییتر ایجاد کرد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۱ - 22:13
توییتر

ایلان ماسک امروز خبر از عرضه یک قابلیت جدید برای توییتر داد. این قابلیت به شما نشان خواهد داد توییت‌هایتان چندبار توسط دیگران مشاهده شده است. 

ماسک با انتشار توییتی گفت که این قابلیت دقیقا مشابه قابلیت تعداد بازدید ویدیوها در پلتفرمی مثل یوتیوب است. ماسک در توییت خود گفت که هرچند بسیاری از کاربران توییتر واکنشی مثل لایک و کامنت نسبت به یک به توییت نشان نمی‌دهند اما آن را در واقع این توییت‌ها را می‌خوانند و این به معنای آن است که توییتر فعال‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. 

ایلان ماسک سرانجام یک تغییر خوب در توییتر ایجاد کرد - تکفارس 

این قابلیت جدید توییتر برای هر سه‌ نسخه وب، اندرود و آی او اس عرضه شده است و در قسمت چپ زیر هر توییت قابل مشاهده است. قبلا کاربران توییتر برای مشاهده آمار بازدید توییت‌های خود بایستی به قسمت Analytics مراجعه می‌کردند و فقط خودشان قادر به دیدن آن بودند، اما حالا همه افراد امکان مشاهده آن را دارند.

توییتر گفته است که آمار بازدیدها شامل مجموع همه بازدیدها در قسمت‌های مختلف توییتر مثل صفحه هوم، سرچ، پروفایل‌ها و توییت‌های جاسازی شده در داخل مقالات خواهد بود. همچنین در محاسبه این آمار‌، اصلا مهم نخواهد بود که کسی شما را فالوو کرده باشد یا نه. 

به گفته توییتر اگر شما یک تویبت را یکبار از روی گوشی آیفون ببینید و یکبار هم از روی نسخه وب، تعداد بازدید آن توییت دو بار حساب خواهد شد. بنابراین فقط بازدیدهای منحصربه‌فرد در شمارش بازدیدها لحاظ خواهد شد. البته این قابلیت برای توییت‌های سیرکل، توییت‌های کامیونیتی و توییت‌های قدیمی قابل استفاده نخواهد بود. 

ماسک از زمانی که توییتر را خریده است تغییرات بحث‌برانگیری در آن ایجاد کرده است، اما به نظر می‌رسد تغییر جدید، بحث‌های کمتری را در پی داشته است. ماسک گفته است که به‌زودی از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری خواهد کرد و فرد دیگری را به این سمت انتخاب خواهد کرد. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم قابلیت جدید تعداد بازدید توییت‌ها چه بازخوردی در بین کاربران خواهد داشت.

منبغ: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.