تسلا یک شارژ بی‌سیم با الهام از خودروی سایبرتراک معرفی کرد - تکفارس 
تسلا یک شارژ بی‌سیم با الهام از خودروی سایبرتراک معرفی کرد - تکفارس 

تسلا یک شارژ بی‌سیم با الهام از خودروی سایبرتراک معرفی کرد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۱ - 14:34
تسلا یک شارژ بی‌سیم با الهام از خودروی سایبرتراک معرفی کرد - تکفارس 

تسلا امروز از یک شارژ بی‌سیم جدید رونمایی کرد. این شارژر با الهام از خودروی خودران سایبرتراک طراحی شده است و مشخصات آن به صورت زیر است. 

طراحی این شارژر به‌گفته تسلا زاویه‌دار و متالیک است که ما قبلا این طراحی را در خودروی سایبرتراک دیده‌ایم. خودروی سایبرتراک هنوز عرضه نشده است و قرار نیست به این‌زودی‌ها به دست مشتریان برسد. 

شارژر بی‌سیم تسلا قادر به شارژ باتری با سرعت ۱۵ وات است و می‌توان سه گوشی را به‌طور همزمان شارژ کند. البته این شارژ فقط قادر به گوشی‌هایی با استاندارد Qi خواهد بود. سایر دستگاه‌ها مثل ایرپاد اپل را نیز می‌توان با آن شارژ کرد. 

بدنه این شارژر از جنس آلومینیوم و سطح آن از نوع آلکانتر است و استند مغناطیسی آن قابلیت جداشدن دارد. این استند می‌تواند با حالت زاویه‌دار نیز قرار بگیرد و دستگاه‌ها را به حالت ایستاده شارژ کند. در این شارژ از فناوری FreePower شرکت Aira استفاده شده است که امکان سازگاری آن با دستگاه‌های Qi را فراهم می‌کند‌. از این جهت، شارژر تسلا شبیه به آداپتور AirPower اپل است. 

تسلا این شارژ را به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه کرده است که در مقایسه با سایر شارژرهای بی‌سیم بازار قیمت بالایی دارد. در هر حال باید ببینیم که نظر کاربران درباره آن چه خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید