سامسونگ تولید گلکسی A23 5G را کاهش داد - تکفارس 
سامسونگ تولید گلکسی A23 5G را کاهش داد - تکفارس 

سامسونگ تولید گلکسی A23 5G را کاهش داد

مهدی حلوائی
۱ دی ۱۴۰۱ - 19:10
گلکسی A23 5G

بر اساس گزارش وب‌سایت کره‌ای The Elec، سامسونگ تولید گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A23 5G را تا ۷۰ درصد کاهش داده است. غول فناوری کره‌ای در ابتدا قصد داشت تا ۱۲.۶ میلیون واحد از این گوشی را به فروش برساند اما حالا پیش‌بینی می‌شود که این عدد به ۴ میلیون کاهش پیدا کند.

سامسونگ همچنین برای فروش ۱۷.۱ میلیون گوشی گلکسی A23 4G برنامه‌ریزی کرده بود که با نسخه‌ی ۵G آن به حدود ۳۰ میلیون واحد، معادل ۱۰ درصد از کل گوشی‌های این شرکت در سال، می‌رسید. سامسونگ نسخه‌ی ۴G میان‌رده‌ی محبوب خود را اوایل سال جاری و سپس نسخه‌ی ۵G آن را در اواسط سال معرفی کرده بود.

ظاهراً در ابتدا قرار بوده که گوشی گلکسی A23 5G ویژگی مخصوصی را دریافت کند اما در ادامه توسعه‌ی این ویژگی با مشکلات متعددی مواجه شده و سرانجام سامسونگ علی‌رغم رفع این مشکل تصمیم گرفته تا تولید گوشی یادشده را کاهش دهد. پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۳ نیز تنها ۵ میلیون دستگاه از این گوشی به بازار عرضه شود.

ظاهراً مشکل یادشده موجب ایجاد اختلال در عملکرد قطعات مختلف گلکسی A23 5G از جمله دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی آن شده است. هرچند که شرکت‌ سانی اپتیکال (Sunny Optical) وظیفه‌ی ساخت دوربین فوق عریض این گوشی را بر عهده داشته اما گفته می‌شود که مشکل مذکور به این شرکت ربطی نداشته و از خود گوشی بوده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید