لو وایبینگ مدیر برند ردمی به‌زودی رئیس شیائومی می شود - تکفارس 
لو وایبینگ مدیر برند ردمی به‌زودی رئیس شیائومی می شود - تکفارس 

لو وایبینگ مدیر برند ردمی به‌زودی رئیس شیائومی می شود

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۱ - 16:49
لو وایبینگ مدیر برند ردمی به‌زودی رئیس شیائومی می شود - تکفارس 

به نظر می‌رسد وانگ شیانگ رئیس فعلی شیائومی قصد بازنشستگی دارد و این موضوع در یکی از نامه‌های داخلی لی جون موسس این شرکت کشف شده است. 

حالا مشخص شده است که وانگ شیانگ در تاریخ ۳۰ دسامبر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد و صرفا به‌عنوان مشاور ارشد در خدمت شیائومی خواهد بود. با این ترتیب شیائومی در ابتدای سال جدید میلادی با تغییرات بزرگی روبه‌رو خواهد بود و هونگ فنگ و وانگ چوان که از موسسان شیائومی هستند به‌عنوان حامی و پشتیبان‌کننده توسعه استراتژیک این شرکت وارد عمل خواهند شد. 

گفته می‌شود لو وایبینگ که هم‌اکنون رییس واحد ردمی شیائومی است به‌عنوان رییس جدید انتخاب خواهد شد. این اتفاق احتمالا در همان روز ۳۰ دسامبر خواهد افتاد. وایبینگ دانش خوبی در حوزه موبایل دارد و رابط اجتماعب‌اش بسیار قوی است. او از سال ۲۰۱۹ بتدریج مدارج ترقی را طی کرده است و حالا به‌عنوان رییس ردمی قصد دارد تبدیل به مدیر یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری چین شود. او در صورتیکه به‌عنوان رییس این شرکت انتخاب شود مدیریت سه واحد چین، واحد بین‌الملل و واحد هند را به‌طور همزمان برعهده خواهد داشت.  

طبق گزارش امروز، ظاهرا شیائومی قصد دارد این انتقال مدیریت بی‌سروصدا انجام شود و این شرکت خود را برای یک رشد بلندمدت و پایداد آماده می‌کند. شیائومی هم‌اکنون در بخش گوشی هوشمند عملکرد بسیار خوبی داشته است و به‌تازگی سری شیائومی ۱۳ را با قابلیت‌های خوبی عرضه کرد. این شرکت همچنین قصد دارد وارد بازار خودروهای الکتریکی شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ اولین خودروی الکتریکی خود را روانه بازار کند. 

شیائومی در حوزه‌های دیگری نیز فعال است و محصولات مختلفی را در بخش آشپزخانه، خانه هوشمند و اینترنت اشیا عرضه کرده است. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت با مدیریت جدید خود چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.