معرفی چند نرم افزار cloud computing: - تکفارس 
معرفی چند نرم افزار cloud computing: - تکفارس 

معرفی چند نرم افزار cloud computing:

عرفان رحیمی
۳ آبان ۱۳۹۳ - 15:32
معرفی چند نرم افزار cloud computing: - تکفارس 

 

امروزه با پیشرفته تکنولوژی و اینکه کاربران رو به سویی می روند که تمایل به ثبت اطلاعات خود در فضای ابری هستند پس بنابراین ایجاد فضا و بستر هایی که این امکان را به خوبی ارائه کند خود امری مهم و مورد توجه بیشتر شرکت های ساخت نرم افزار از جمله مایکروسافت شده است.

اما یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های تحت وب برای این امر Google Drive  می باشد که به راحتی با در اختیار گذاشتن میزانی فضا برای ثبت اطلاعات می توانید تصاویر و فایل های خود را با ایمنی و خیالی آسوده در این فضای ابری معتبر ذخیره کنید.البته گوگل بسیاری از سیستم ها و سرویس های خود را بر پایه رایانش ابری قرار داده است.

اما یکی دیگر از نرم افزار های بزرگ که از آن شرکت مایکروسافت است SkyDrive نام دارد که باز هم در یک فضای مجازی و از طریق اینترنت می توانید اطلاعات خود را ذخیره  و در هر کجای دنیا فقط با اتصال به اینترنت اطلاعات خود را برداشت نمایید.

یکی از جذابیت های این سرویس به این صورت است ک هدر حالت معمول حدود ۷ گیگ فضای اولیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر این سرویس رو به دوستان خود هم معرفی کنید امکان استفاده بیشتری از فضای این هارد مجازی هستید.

اما ویژگی های مهم دیگر این فضا این است که با ثبت نام در سایت مایکروسافت و ایجاد یک حساب کاربری و مراجع به سایت Skydrive.com می توانید در همان فضای ابری فایل های پاورپوینت و یا اکسل خود را ساخته و بدون وجود داشتن لپ تاپ و حتی با استفاده از یک گوشی هوشمند آن را در فضای مجازی ذخیره نمایید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.