گوگل یک قابلیت بسیار جذاب برای اپلیکیشن گوگل ویس ارائه کرد - تکفارس 
گوگل یک قابلیت بسیار جذاب برای اپلیکیشن گوگل ویس ارائه کرد - تکفارس 

گوگل یک قابلیت بسیار جذاب برای اپلیکیشن گوگل ویس ارائه کرد

افشین نوری
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - 13:09
گوگل یک قابلیت بسیار جذاب برای اپلیکیشن گوگل ویس ارائه کرد - تکفارس 

اپلیکیشن‌ گوگل ویس (Google Voice) یک اپلیکیشن بسیار مفید و کاربردی است که برای هر سه نسخه اندروید، آی او اس و وب قابل دسترس است و امکان تماس تلفنی و دریافت/ارسال پیام متنی از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. حالا گوگل این اپلیکیشن را به‌روزسانی کرده است.

این اپلیکیشن به شما اجازه خواهد داد تا یک شماره تلفن‌ مجازی به خودتان اختصاص دهید. این شماره تلفن، هم برای کاربردهای شخصی و هم کاربردهای کاری قابل استفاده است و امکان ارسال و دریافت پیام نیز با آن وجود دارد. در نتیجه شما بدون نیاز به پرداخت هزینه مخابرات، صرفا از طریق اینترنتی ارتباط تلفنی برقرار می‌کنید. البته اگر شما تا شش ماه از شماره تلفن اختصاصی خودتان استفاده کنید می‌توانید برای شش ماه دیگر نیز از آن استفاده نمایید. اما تگر در طول شش ماه از آن استفاده نکنید باطل می‌شود و باید شماره دیگری دریافت کنید. 

این اپلیکیشن همچنین قابلیت ارسال ویس‌میل را نیز دارد و این پیام‌ها نه‌تنها در حساب شما ذخیره خواهند شد بلکه‌ زیرنویس نیز خواهند شد و شما می‌توانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته این اپلکیشن برای استفاده کسب‌وکارها ۱۰ الی ۳۰ دلار در ماه هزینه دارد. 

همانطور که گفته شد گوگل قابلیت‌های جدیدی برای آن ارائه کرده است تا تماس تلفنی شما بالاترین کیفیت را داشته باشد. این اپلیکیشن در آپیت جدید خود، به‌طور خودکار بین شبکه‌های اینترنت دیتا و وای‌فای سوئیچ خواهد کرد تا بهترین و‌ مناسب‌ترین شبکه را از نظر سرعت انتخاب کند. 

 بنابراین اگر شما در وسط یک تماس تلفنی با افت کیفیت صدا و ارتباط مواجه شدید، گوگل ویس بلافاصله از یک شبکه اینترنتی دیگر که سرعت بالاتری دارد و قابل دسترس است استفاده خواهد کرد تا کیفیت ارتباط شما را به حد مطلب برساند. همه این کارها به‌صورت خودکار انجام خواهد شد و شما نیازی به قطع کردن تماس یا سوئیچ ‌دستی نخواهید داشت. این قابلیت برای همه کاربران گوگل ویس عرضه شده است. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.