سامسونگ برای دوازدهمین سال پیاپی برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در کره جنوبی شد - تکفارس 
سامسونگ برای دوازدهمین سال پیاپی برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در کره جنوبی شد - تکفارس 

سامسونگ برای دوازدهمین سال پیاپی برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در کره جنوبی شد

مهدی حلوائی
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 14:13
سامسونگ

هرچند که شرکت‌های مختلفی در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند اما در برخی کشورها تنها یک برند برتر وجود داشته که نسبت به سایر شرکت‌ها به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند. برای مثال، اپل در آمریکا و سامسونگ در کره‌ی جنوبی هر سال وضعیت مشابهی را تجربه می‌کنند. حالا غول فناوری کره‌ای بار دیگر در این کشور به عنوان برترین برند تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند شناخته شده است.

شرکت تحقیقاتی Brandstock امروز سامسونگ را برای دوازدهمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت کره‌ای تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند انتخاب کرد. این شرکت موفق شد تا در جدول برترین شرکت‌های Brandstock از ۱۰۰۰ امتیاز ممکن به امتیاز ۹۳۷.۶ دست پیدا کند و جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

گلکسی S22 اولترا

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی به دلیل کاهش میزان تقاضا و افزایش رکود در بسیاری از کشورها، جایگاه خود به عنوان برترین برند بازار گوشی‌های هوشمند در جهان را به اپل واگذار کند. غول فناوری کره‌ای در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ موفق به فروش ۶۴.۲ میلیون واحد گوشی هوشمند شد و رشدی ۱.۴ درصدی را تجربه کرد.

به‌طور کلی سامسونگ سال نسبتاً موفقی را پشت سر گذاشته و برای مثال، گوشی‌های سری گلکسی S22 این شرکت در بازار جهانی با استقبال خوبی مواجه شدند. همچنین گوشی گلکسی S22 اولترای این شرکت نیز از طرف مجله‌ی تایمز آمریکا به عنوان برترین ابداع سال شناخته شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید