تصاویر واقعی گوگل پیکسل تبلت منتشر شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گوگل پیکسل تبلت منتشر شد - تکفارس 

تصاویر واقعی گوگل پیکسل تبلت منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 20:44
گوگل پیکسل تبلت

تبلت‌ها نقش مهمی در دنیای فناوری داشته و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل و سامسونگ علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌هایی را نیز به بازار عرضه کرده‌اند. هرچند که گوگل هنوز در این بازار فعالیتی نداشته اما این شرکت قصد دارد تا به زودی اولین تبلت خود با نام پیکسل تبلت را به بازار عرضه کند و حالا امروز تصاویر واقعی این محصول فاش شده است.

تصاویر افشاشده توسط ShrimpApplePro، افشاگر مشهور، پیکسل تبلت را در کنار اسپیکر/شارژر آن به نمایش گذاشته است. همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، اپلیکیشن‌های اصلی گوگل مانند کروم، جیمیل، فوتوز، پلی استور، مسیجز و یوتیوب در صفحه‌ی اصلی حضور دارند. همچنین در سمت چپ، ویجت جست‌وجو و در ردیف اول، اپلیکیشن‌های دوربین و مپس مشاهده می‌شوند.

در تصویری که بخش تنظیمات پیکسل تبلت را نشان می‌دهد می‌توان استفاده‌ی این محصول از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را مشاهده کرد. همچنین صفحه‌ی باتری این محصول به عمر باتری حدود ۱۶ ساعت آن با ۷۰ درصد باتری اشاره دارد. وب‌سایت ۹to5Goggle اعلام کرده که اسپیکر پیکسل تبلت با نسخه‌ی عرضه‌شده با گوگل نست هاب مکس یکسان است. قرار است که گوگل اولین تبلت خود را در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید