ایلان ماسک در یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا مدیرعامل توییتر بماند یا خیر؟ - تکفارس 
ایلان ماسک در یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا مدیرعامل توییتر بماند یا خیر؟ - تکفارس 

ایلان ماسک در یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا مدیرعامل توییتر بماند یا خیر؟

افشین نوری
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 19:57
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک در هفته‌های گذشته سعی کرده تصمیمات خود را از طریق نظرسنجی از کاربران توییتر بگیرد. او اخیرا درباره بازگرداندن حساب کاربری دونالد ترامپ نظر کاربران را پرسیده بود و حالا درباره کنار رفتن خودش از سمت مدیرعاملی توییتر نظرسنجی گذاشته است. 

ماسک در نظرسنجی جدید خود پرسیده است اما موافق کنار رفتن او از سمت مدیرعاملی توییتر هستید با نه طبق آخرین نتایج، حدود ۵۶.۴ درصد گفته‌اند بله و ۴۳.۶ درصد گفته‌اند خیر. تاکنون ۹.۶ میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و فقط چندساعت تا پایان آن باقی مانده است. 

توییتر از زمانی که ماسک آن را خریداری کرده است با آشفتگی زیادی مواجه شده است و به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران در حال کوچ‌کردن از آن هستند. ماسک قبلا گفته بود که از آزادی بیان در شبکه اجتماعی توییتر پشتیبانی خواهد کرد اما به‌دستور او تاکنون چندین حساب توییتری مسدود شده‌اند. اخیرا نیز حساب کاربری چندین ژورنالیست تعلیق شده بود که با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. 

حالا باید منتظربمانیم و ببینیم نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک چه میشود و آیا واقعا قصد دارد از سمت مدیرعاملی توییتر کنار برود. البته برخی‌ها معتقدند که حتی اگر او از این پست کنار برود همچنان نظرات خود را از پشت‌پرده اعمال خواهد کرد و چیزی تغییر نخواهد کرد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید