مشخصات شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو فاش شد

مهدی حلوائی
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 21:09
شیائومی پد 6

شیائومی در بازار تبلت‌ها حضور چندان فعالی نداشته و پس از عرضه می پد ۴ در سال ۲۰۱۸ تا سال گذشته هیچ تبلتی را روانه‌ی بازار نکرد. این شرکت قصد دارد تا تبلت‌های پد ۶ را به عنوان جانشین پد ۵ در دو نسخه‌ی پایه و پرو به بازار عرضه کند و حالا امروز مشخصات هر دو مدل فاش شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بر اساس گزارش وب‌سایت Xiaomiui، شیائومی پد ۶ دارای شماره مدل M82 و نام رمز pipa بوده و با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ به بازار عرضه می‌شود. این تراشه مصرف نسبتاً کمی داشته و از این رو می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی پایه‌ی پد ۶ عمر باتری بالایی داشته باشد.

در طرف دیگر، شیائومی پد ۶ پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۱۸۸۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین سلفی و یک حسگر عمق برای ثبت تصاویر پرتره خواهد بود. این تبلت همچنین دارای ۴ اسپیکر بوده و از قلم هوشمند، صفحه کلید و NFC پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که شیائومی پد ۶ پرو هنوز در دست ساخت بوده و از این رو احتمالاً تا سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی آن به بازار نخواهیم بود. ظاهراً این تبلت تنها در کشور چین عرضه خواهد شد و خبری از نسخه‌‌ی جهانی آن نخواهد بود. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و شیائومی هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.