قیمت آیفون ۱۵ اولترا بسیار بالا خواهد بود - تکفارس 
قیمت آیفون ۱۵ اولترا بسیار بالا خواهد بود - تکفارس 

قیمت آیفون ۱۵ اولترا بسیار بالا خواهد بود

مهدی حلوائی
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 20:38
آیفون 15 اولترا

بر اساس گزارش LeaksApplePro، افشاگر مشهور، اپل گوشی آیفون ۱۵ اولترا را با قیمت آغازین ۱،۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که ۲۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. ظاهراً این موضوع به دلیل افزایش هزینه‌های تولید آیفون ۱۵ بوده است.

مطالب مرتبط:

استفاده‌ی اپل از متریال‌های گران‌قیمتی مانند تیتانیوم در ساخت آیفون ۱۵ اولترا باعث شده تا هزینه‌های تولید این گوشی افزایش پیدا کند و همین موضوع باعث شده تا غول فناوری آمریکایی برای حفظ حاشیه‌ی سود خود دست به افزایش قیمت گوشی یادشده بزند. در حال حاضر هر کیلوگرم تیتانیوم ۳۵ تا ۵۰ دلار قیمت دارد اما هزینه‌ی هر کیلوگرم فولاد ضدزنگ تنها ۱ تا ۱.۵۰ دلار است.

آیفون 15 اولترا

بر اساس گزارش‌های قبلی، آیفون ۱۵ اولترا از حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که دو برابر بیشتر از ۱۲۸ گیگابایت آیفون ۱۴ پرو مکس است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای دو دوربین سلفی بوده و برای اولین بار به درگاه USB-C تاندروبولت ۴ مجهز خواهد بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سایر گوشی‌های سری آیفون ۱۵ چه قیمتی خواهند داشت اما انتظار می‌رود که اپل تمامی گوشی‌های نسل بعدی خود را با قیمتی بیشتر از سری آیفون ۱۴ در دسترس قرار دهد. به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ اولترا گوشی گران‌قیمتی خواهد بود اما در عوض ویژگی‌های منحصر به فردی را نیز ارائه خواهد داد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید