توییتر اکثر کارکنان واحد زیرساخت خود را بدون هیچ توضیحی اخراج کرد - تکفارس 
توییتر اکثر کارکنان واحد زیرساخت خود را بدون هیچ توضیحی اخراج کرد - تکفارس 

توییتر اکثر کارکنان واحد زیرساخت خود را بدون هیچ توضیحی اخراج کرد

افشین نوری
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 09:53
توییتر

در حالیکه ایلان ماسک حدود نیمی از کارکنان توییتر را بعد از خرید این شرکت اخراج کرده است اما به نظرمی‌رسد که اخراج‌های بیشتری نیز در راه است.

طبق یک گزارش جدید، توییتر بخش از نیروهای واحد زیرساخت خود را به تازگی تعدیل کرده است و هنوز تعداد کارکنان اخراج‌شده این واحد مشخص نیست.

برخی کارکنان واحد زیرساخت توییتر گفته‌اند که آن‌ها از ایمیل متوجه اخراج خود شدند و کاملا به‌طور ناگهانی این کار صورت گرفته است و هیچ اطلاعی از قبل به آن‌ها داده نشده بود. یک گزارش دیگر نیز گفته است که ایلان ماسک رییس واحد زیرساخت توییتر را که Nelson Abramson نام داشت کنار گذاشته است. این تغیبرات نشان می‌دهد که توییتر فعلا برنامه‌ای برای توسعه واحد زیرساخت خود ندارد و احتمالا این واحد را تعطیل خواهد کرد. ‌

در حالیکه تعداد کارکنان توییتر قبل از روی کار آمدن ماسک حدود ۷۵۰۰ نفر بود حالا به نظر می‌رسد که تعداد آن‌ها به ۲۰۰۰ نفر رسیده است و این یعنی اینکه ۷۵ درصد از کل کارکنان این شرکت اخراج شده‌اند. ضمن اینکه بسیاری مدیران ارشد توییتر نیز این شرکت را ترک کنند و حالا معلوم نیست که با این میزان اخراج و استعفا چگونه واحدهای مختلف توییتر به کار خود ادامه می‌دهند‌.

ماسک به کارکنان باقی‌ مانده توییتر هشدار داده است که یا باید سخت کار کنند یا اینکه منتظر اخراج از کار باشند. این تهدیدات باعث نگرانی کارمندان فعلی توییتر شده است و آن‌ها آینده مبهمی در پیش‌روی خود می‌بینند. شنیده‌ها حاکی از آن است که ماسک یکی از مدیران تسلا به نام Sheen Austin را به‌عنوان رییس واحد زیرساخت توییتر انتخاب کرده است.  ‌

ایجاد تغییرات گسترده در شرکت توییتر توسط ماسک باعث شده تا خیای از کارشناسان با دیده تردید نسبت به آینده این شرکت نگاه کنند. ماسک صرفا به دنبال افزایش درآمدهای توییتر و کاهش هزینه‌های آن است و لذا اقدامات اخیر او همگی در جهت رسیدن به این اهداف هستند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت این شرکت در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید