مایکروسافت به‌زودی مشکلات گیمینگ آپدیت ۲۲H2 ویندوز ۱۱ را برطرف می کند - تکفارس 
مایکروسافت به‌زودی مشکلات گیمینگ آپدیت ۲۲H2 ویندوز ۱۱ را برطرف می کند - تکفارس 

مایکروسافت به‌زودی مشکلات گیمینگ آپدیت ۲۲H2 ویندوز ۱۱ را برطرف می کند

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 18:38
پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی در ویندوز 11

در حالیکه کاربران ویندوز ۱۱ به آپدیت ۲۲H2 این سیستم عامل دسترسی دارند اما ظاهرا این آپدیت مشکلاتی برای گیمرها ایجاد کرده است و به همین خاطر مایکروسافت گفته است که به‌زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

آپدیت ۲۲H2 ویندوز ۱۱، چند ماه پیش در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا عرضه شد و متاسفانه مشکلاتی مختلفی را برای کاربران ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که این سیستم‌ عامل باعث کند شدن کامپیوتر آن‌ها در هنکام اجرای بازی می‌شود و ظاهرا این مشکل در دستگاه‌های مجهز به کارت‌های گرافیکی انویدیا ایجاد شده است.

مایکروسافت حالا این مشکل را تائید کرده و گفته است که به‌زودی آپدیت جدیدی را برای برطرف ان منتشر می‌کند‌. انویدیا نیز به کاربران توصیه کرده است‌ که اپلیکیشن‌ GeForce Experience را به‌روزرسانی کنند.  یکی از مشکلات دیگری که آپدیت ۲۲H2 ایجاد کرده است در بخش وان درایو است که ظاهرا قرار است این مشکل نیز رفع شود.  ‌

آپدیت ۲۲H2 دارای قابلیت‌های گیمینگ خوبی مثل Auto HDR و Variable Refresh Rate برای بازی‌های DirectX 10 و DirectX 11 بود‌. یک قابلیت جدید به نام DirectStorage نیز ارائه شد که ب توسعه‌دهندگان بازی اجازه استفاده از تمام سرعت حافظه‌های SSD را می‌داد. ‌

یک قابلیت امنیتی جدید به نام Smart App Control نیز در آپدیت ۲۲H2 ارائه شده بود که اپلیکیشن‌های ناامن را مسد‌ود می‌کرد. همچنین گزینه جدیدی به Microsoft Defender اضافه شده است که می‌تواند به کاربران نسبت به وارد کردن رمز عبور خود در وب‌سایت‌های مشکوک ‌هشدار دهد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌که مایکروسافت آپدیت جدید ویندوز ۱۱ را چه زمانی عرضه می‌کند.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید