مشخصات کلیدی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی گلکسی S23 اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 17:48
گلکسی S23 اولترا

سری گلکسی S23 جزو اولین پرچمدارانی خواهند بود که در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شوند. تا به حال گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص این گوشی‌ها منتشر شده بود و حالا امروز مشخصات کلیدی گلکسی S23 اولترا نیز فاش شده است.

افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) اعلام کرد که گلکسی S23 اولترا امروز در دیتابیس MIIT مشاهده و مشخصات آن‌ نیز افشا شده است. بر اساس اطلاعات فاش‌شده در این دیتابیس، گلکسی S23 اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، نمایشگر اولد ۶.۸ اینچی با وضوح ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گلکسی S23 اولترا

ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۱۰X می‌شود. با این وجود، شایعاتی در خصوص پشتیبانی این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز به گوش می‌رسد. پرچمدار جدید سامسونگ از ۱۲/۸ گیگابایت رم، ۱۰۲۴/۵۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی نیز بهره برده، ابعاد آن ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر بوده و وزان آن نیز ۲۳۳ گرم خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید