رندرهای جدید گوگل پیکسل فولد، طراحی این گوشی تاشو را نشان می دهند - تکفارس 
رندرهای جدید گوگل پیکسل فولد، طراحی این گوشی تاشو را نشان می دهند - تکفارس 

رندرهای جدید گوگل پیکسل فولد، طراحی این گوشی تاشو را نشان می دهند

مهدی حلوائی
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 17:37
گوگل پیکسل فولد

افشاگر مشهوری به نام OnLeaks امروز اطلاعات و رندرهای تازه‌ای از گوشی تاشوی پیکسل فولد را منتشر کرد که جزئیات ابعاد و همچنین طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. گفته می‌شود که گوگل این گوشی را با قیمت ۱،۷۹۹ دلار به بازار عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش OnLeaks، سایز نمایشگر داخلی و بیرونی پیکسل فولد به‌ترتیب ۷.۶۹ و ۵.۷۹ اینچ بوده و ابعاد کلی آن نیز ۱۵۸.۷ در ۱۳۹.۷ در ۵.۷ اینچ (۸.۳ اینچ با احتساب محفظه‌ی دوربین‌ها) است. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، در قسمت بالایی این گوشی یک گریل اسپیکر و در قسمت پایینی آن یک شیار سیم کارت، یک درگاه USB-C و یک گریل اسپیکر دیگر مشاهده می‌شود.

هرچند که انتظار می‌رود گوگل در اولین گوشی تاشوی خود از چهار اسپیکر استفاده کند اما به‌کارگیری دو اسپیکر با کیفیت بالا نیز می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. بر اساس گزارش‌های قبلی، پیکسل فولد به تراشه‌ی تنسور G2 مجهز خواهد شد که اخیراً شاهد استفاده‌ی آن در سری پیکسل ۷ نیز بودیم. اخیراً نتیجه‌ی بنچمارک این گوشی، استفاده آن از ۱۲ گیگابایت رم را نیز تایید کرده بود و از این رو پیش‌بینی می‌شود که پیکسل فولد در اجرای چند اپلیکیشن‌ در پس‌زمینه با مشکلی مواجه نشود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.