اینستاگرام قابلیتی برای نمایش پست های پیشنهادنشده خالقان محتوا ارائه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیتی برای نمایش پست های پیشنهادنشده خالقان محتوا ارائه کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیتی برای نمایش پست های پیشنهادنشده خالقان محتوا ارائه کرد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 11:55
instagram

اینستاگرام در آپدیت جدید خود سعی کرده است به خالقان محتوا کمک کند تا بفهمند آیا محتوای آن‌ها جهت پیشنهاد به سایر کاربران، واجدشرایط است یا نه.

بنابراین خالقان محتوا در آپدیت اینستاگرام قادر خواهند بود بدانند محتواهای آن‌ها چقدر در معرض دید سایر کاربران قرار گرفته است. این اطلاعات در محل وضعیت اکانت نمایش داده خواهند شد و در نتیجه خالقان محتوا خواهند توانست با ویرایش آن‌‌ها مجددا شانس خود را برای نمایش این محتواهای پیشنهادنشده امتحان کنند‌.  

این قابلیت فعلا برای محتواهایی قابل دسترس است که از پیشنهاد شدن در بخش.هلی اکسپلور، فید و ریلز منع شده‌اند. اینستاگرام گفته است که می‌خواهد این قابلیت را تا سطح اکانت توسعه دهد تا هالقان محتو‌ا اطلاعات بیشتری را درباره محتواهای خود پیدا کنند‌.

تا قبل از این، خالقان محتوا به نحوه پیشنهاد محتواهای خود اعتراض داشتند و حالا اینستاگرام سعی کرده است نگرانی آن‌ها را برطرف کند. حالا ان‌ها با مراجعه به بخش Account Status می‌توانند از وضعیت محتواهای خود باخبر شوند. 

آدام موسری رئیس اینستاگرام نیز گفته است که از نگرانی‌های خالقان محتوا در این زمینه آگاه است و به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کار برای آن‌ها راحت‌تر شود. اینستاگرام امیدوار است که خالقان محتوا با برطرف کردن مشکلات محتواهای خود، شانس پیشنهاد آن‌ها به کاربران بیشتری را داشته باشند. حالا باید ببینیم قابلیت جدید چقدر راضی‌کننده خواهد بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید