رندرهای مطبوعاتی شیائومی ۱۳ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای مطبوعاتی شیائومی ۱۳ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای مطبوعاتی شیائومی ۱۳ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 11:14
شیائومی 13

شیائومی سرانجام امروز تاریخ جدید معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ را اعلام و چندین رندر مطبوعاتی از نسخه‌ی پایه‌ی آن‌ها را منتشر کرد. قرار است که این گوشی‌‌ها در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) به همراه رابط کاربری MIUI 14، ساعت هوشمند واچ S2، ایرفون‌ TWS بادز ۴ و مینی کامپبوتر هوست (Host) معرفی شوند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از طراحی مشابهی برخوردار بوده و نسخه‌ی پرو تنها سایز بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌ی پایه دارد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، شیائومی ۱۳ از نمایشگر امولد تخت با حفره‌ی پانچ هول بهره برده و محفظه‌ی سه دوربین پشتی آن دارای طراحی مربع شکل است. همچنین نام برند لایکا در قسمت پایین این محفظه به چشم می‌خورد.

شیائومی ۱۳ دارای لبه‌هایی منحنی بوده و کلید تنظیم صدا و پاور آن در سمت راست آن قرار دارد. همچنین در قسمت بالایی این گوشی چندین حفره‌ی ریز مشاهده می‌شود که احتمالاً برای میکروفون، بلستر مادون قرمز و اسپیکرهای آن طراحی شده‌اند. در قسمت پایینی گوشی نیز شیار سیم کارت، میکروفون، درگاه USB-C و یک گریل اسپیکر مشاهده می‌شود.

با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی آبی شیائومی ۱۳ از پنل پشتی چرمی استفاده کرده اما انتظار می‌رود که نسخه‌های سبز، مشکی و سفید آن به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شوند. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و ترکیب دوربین‌های پشتی ۱۰+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز اشاره کرده‌اند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید