اپل تغییرات جدیدی در قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها در اپ استور ایجاد کرد - تکفارس 
اپل تغییرات جدیدی در قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها در اپ استور ایجاد کرد - تکفارس 

اپل تغییرات جدیدی در قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها در اپ استور ایجاد کرد

افشین نوری
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 11:55
اپ استور

اپل به‌تازگی تغییرات جدیدی در اپ استور ایجاد کرده است که انعطاف‌پذیری بیشتری را در اختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن قرار می‌دهد‌. 

در آپدیت جدید اپ استور، توسعه دهندگان خواهند توانست نقاط قیمتی مختلفی را برای اپلیکیشن‌های خود تعیین کنند که تعداد آن‌ها به ۹۰۰ تا افزایش یافته است. قیمت‌ها از ۲۹ سنت شروع خواهند شد و تا ۱۰ هزار دلار افزایش خواهند یافت‌. میزان افزایش قیمت‌ها نیز برای قیمت‌های کمتر از ۱۰ دلار برابر با ۱۰ سنت،از ۱۰ تا ۵۰ دلار برابر با ۵۰ سنت، از ۵۰ تا ۲۰۰ دلار برابر ۱ دلار، از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار برابر با ۵ دلار، از ۵۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار برابر با ۱۰ دلار و از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دلار برابر با ۱۰۰ دلار خواهد بود. 

اپل تغییرات جدیدی در قیمت‌گذاری اپلیکیشن‌ها در اپ استور ایجاد کرد - تکفارس 

از طرفی قیمت اپلیکیشن‌ها نباید با رقم ۰.۹۹ پایان پذیرد بلکه اعدادی دیگری مثل ۰.۰۰، ۰.۹۰ یا ۰.۹۵ می‌توانند باشند.  ‌

قابلیت دیگری که امروز ارائه شده است این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند براساس نرخ مالیات محلی و نوسانات موجود، قیمت خود را تغییر دهند. این قابلیت برای اپلیکیشن‌های پولی قابل دسترس است و قرار است از بهار ۲۰۲۳ اجرایی شود. 

در هر حال، به نظر می‌رسد که اپل با این تغییرات به‌دنبال حمایت و پشتیبانی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است تا انعطاف‌پذیری بیشتری در ارتباط با قیمت محصولات و اپلیکیشن‌های خود داشته باشند‌ و باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازخورد آن در بین کاربران چگونه خواهد بود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.