برای استفاده از تلگرام دیگر نیازی به سیم کارت گوشی نیست - تکفارس 
برای استفاده از تلگرام دیگر نیازی به سیم کارت گوشی نیست - تکفارس 

برای استفاده از تلگرام دیگر نیازی به سیم کارت گوشی نیست

افشین نوری
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 11:30
تلگرام

تلگرام در آپدیت جدید خود، پروسه ثبت اکانت را راحت‌تر کرده است و کاربران دیگر نیازی به سیم‌کارت نخواهند داشت.

کاربران قبلا برای استفاده از تلگرام حتما می‌بایستی سیم کارت خود را احراز هویت می‌کردند اما در آپدیت جدید آن که امروز منتشر شده دیگر نیازی به این کار نخواهد بود. در عوض، کاربران بایستی از یکسری اعداد بلاکچین که در پلتفرم Fragment قابل دسترس است استفاده نمایند. 

قابلیت‌های جدید دیگری نیز در آپدیت جدید ارائه شده‌اند که از آن جمله می‌توان به امکان پاک کردن خودکار تایمر جهانی اشاره کرد. پر این قابلیت، کاربران خواهند توانستند هر تایمی که خودشان می‌خواهند، برای حذف خودکار پیام‌ها تنظیم کنند. شما می‌توانید از مسیر Settings / Privacy & Security / Auto-Delete Messages به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.  

قابلیت دیگری که ارائه شده یک ابزار جدید برای ادمین گروه‌های بیش از ۲۰۰ نفر است که‌ به آن‌ها اجازه می دهد تا برای فیلتر کردن اسپم‌ها، از یک حالت جدید Aggressive mode استفاده کنند. این حالت تهاجمی باعث خواهد شد تا اسپم‌های بیشتری فیلتر شوند. 

تلگرام همچنین یک قابلیت امنیتی مهم ارایه کرده است که کدهای QR موقتی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این قابلیت، برای کاربرانی که نام‌ کاربری ندارند و از طرفی نیز نمی‌خواهند شماره تلفن خود را نمایش دهند کاربرد دارد. این کاربران می‌توانند با تولید یک QR موقتی، آن را در اختیار دیگران قرار دهند تا آن‌ها را به لیست مخاطبان خود بدون نیاز به شماره تلفن اضافه کنند.  

در آپدیت جدید تلگرام، چندین ایموجی جدید نیز برای آی او اس ارائه کرده است که فقط کاربران نسخه پریمیوم تلگرام می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.