اپل سرویس خودتعمیری خود را در کشورهای اروپایی عرضه کرد - تکفارس 
اپل سرویس خودتعمیری خود را در کشورهای اروپایی عرضه کرد - تکفارس 

اپل سرویس خودتعمیری خود را در کشورهای اروپایی عرضه کرد

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 17:38
اپل سرویس خودتعمیری خود را در کشورهای اروپایی عرضه کرد - تکفارس 

سرویس خودتعمیری اپل امروز برای چندین کشور اروپایی عرضه شد و کاربران این کشورها می‌توانند با استفاده از خدمات این سرویس اقدام به تعمیر گوشی‌های سری آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ و مک‌های خود بکنند‌.‌

این سرویس چند ماه پیش در آمریکا عرضه شد و حالا هشت کشور اروپابی که شامل بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و انگلیس می‌شوند به آن دسترسی دارند.

اپل گفته است که هدف از ارائه این سرویس در اختیار قرار دادن بهترین تکنولوژی‌ها در اختیار کاربران است و به همین خاطر ما به محافظت و نگهداری از محصولات‌مان از طریق انجام‌ تعمیرات اهمیت می‌دهیم.  

سرویس خودتعمیری اپل، ابزارها، قطعات و راهنماهای بسیاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا آن‌ها خودشان بتوانند گوشی‌‌هایشان را تعمیر کنند‌. کاربران اروپایی با این سرویس می‌توانند دستگاه‌های زیر را تعمیر کنند‌: 

  • سری آیفون ۱۲
  • سری آیفون ۱۳
  • مک بوک ایر ۲۰۲۰
  • مک بوک پرو ۱۳ اینچی مدل ۲۰۲۰
  • مک بوک پرو ۱۴ اینچی مدل ۲۰۲۱
  • مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل ۲۰۲۱

اپل گفته است که این سرویس دارای بیش از ۲۰۰ قعطعه موردنیاز برای تعمیر دستگاه‌های فوق است و از طریق راهنمایی‌هایی که انجام خواهد شد دیگر نیازی به تعمیرکار نخواهد بود. کسانی که بخواهند از ابزارهای این سرویس استفاده کنند می‌توانند با پرداخت ۴۹ دلار آن‌ها را کرایه کنند‌ 

حالا باید ببینیم که کاربران چقدر از این سرویس راضی خواهند بود.

منبع: Applinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید