رکورد فروش گوشی های ردمی نوت شیائومی در هند از مرز ۷۰ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 
رکورد فروش گوشی های ردمی نوت شیائومی در هند از مرز ۷۰ میلیون دستگاه گذشت - تکفارس 

رکورد فروش گوشی های ردمی نوت شیائومی در هند از مرز ۷۰ میلیون دستگاه گذشت

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 11:08
ردمی نوت 12 پرو 5G

شیائومی با گوشی‌های ارزان‌قیمتی که در سال‌های اخیر معرفی کرده است توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و حالا این تبدیل به پرفروش‌ترین برند گوشی در هند شده است.

یکی از دلایل عملکرد خوب شیائومی در هند، فروش عالی گوشی‌های ردمی نوت در این کشور بوده است بطوریکه طبق آمار حدود ۷۲ میلیون دستگاه از این گوشی‌ها در کشور هند به فروش رفته است.

شیائومی اعلام کرده است که سال گذشته ۲۴۰ میلیون دستگاه گوشی ردمی نوت در کل دنیا فروخته است که ۷۰ میلیون دستگاه آن مربوط به بازار هند بوده است. نکته دیگر در بازار هند این است که شیائومی بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه و مرکز خدمات در سراسر هند دارد و این موضوع باعث شده تا دسترسی مشتریان هندی به گوشی‌های این شرکت راحت‌تر شود. 

شیائومی تخفیف‌های نیز برای مشتریان هندی خود ارائه کرده است بطوریکه هم‌اکنون گوشی ردمینوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱S با ۲۰ دلار تخفیف به فروش می‌رسند که به‌ترتیب قیمت ۱۶۰ و ۱۹۵ دلار را برای آن‌ها رقم زده است. 

در هر حال، هند به‌عنوان یکی از مهمترین بازارهای گوشی جهان مورد توجه خیلی از شرکت‌ها و اپل نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای تولید و فروش آیفون‌های خود در این ‌کشور دارد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید