تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 
تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 

تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 10:21
ردمی K60

شیائومی خود را برای معرفی سری ردمی K60 آماده می‌کند و تاکنون شایعات و تائیدیه‌های زیادی درباره این سری منتشر شده است و ما تقریبا می‌دانیم که این سری در سه مدل ردمی K60، ردمی K60 پرو و ردمی K60E ارائه خواهد شد. 

امروز نیز تصاویری از جعبه ردمی K60 فاش شده است که این نشان می‌دهد تولید انبوه این گوشی شروع شده است و به‌زودی شاهد معرفی و عرضه آن به بازار خواهیم بود‌. شیائومی قرار بود یک رویداد در ۱۰ آذر برگزار کند که به خاطر فوت یکی از مقامات چینی به تعویق افتاد. این شرکت قرار بود سری شیائومی ۱۳ و احتمالا سری ردمی K60 را در این رویداد معرفی کند اما به نظر می‌رسد که این اتفاق تا ماه ژانویه نخواهد افتاد.

تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 

از طرفی، وب‌سایت Xiaomiui سه ورژن از رابط کاربری MIUI را برای سه مدل ردمی K60 رویت کرده است که عبارتند از V14.0.2.0.TMNCNXM, V14.0.0.4.TMKCNXM و V13.0.1.0.SMMCNXM که به‌ترتیب برای مدل‌های استاندارد، پرو و E ارائه خواهند شد. البته مدل‌های K60 و K60 پرو به‌همراه رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهند شد و مدل K60E با رابط کاربری MIUI 13 ارائه خواهد شد. رابط کاربری MIUI 14 هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است و قرار است در مراسم معرفی سری شیائومی ۱۳ رونمایی شود.

تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 

گفته می‌شود مدل ردمی K60E مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ یا تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ خواهد بود، در حالیکه دو مدل K60 و K60 پرو به‌ترتیب از تراشه اسنپدراکون ۸ نسل ۱ پلاس و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهند برد.

در رابطه با سایر مشخصات ردمی K60 باید بگوییم ‌که این‌ گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی نیز یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

تصاویر جعبه ردمی K60 شیائومی فاش شد - تکفارس 

در مقابل، گوشی ردمی K60 پرو از یک نمایشگر ۲K AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی این گوشی‌ها را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید