شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس BIS و SIRIM مشاهده شد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس BIS و SIRIM مشاهده شد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس BIS و SIRIM مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 08:48
شیائومی 13 پرو

قرار بود که گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ۱ دسامبر معرفی شوند اما در نهایت رویداد معرفی این گوشی‌ها به تاریخ نامعلومی موکول شد. حالا امروز شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس‌های BIS و SIRIM مشاهده شده و همین موضوع به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن‌ در کشورهای هند و مالزی اشاره دارد.

بر اساس گزارش افشاگری به نام موکول شارما (Mukul Sharma)، شیائومی ۱۳ پرو در هر دو دیتابیس یادشده با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲G ثبت شده است. BIS و SIRIM هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی را فاش نکرده‌اند اما در طی هفته‌های گذشته، بسیاری از مشخصات آن توسط افشاگران مختلف فاش شده است.

بر اساس گرارش‌های قبلی، شیائومی ۱۳ پرو از ترکیب سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده و طراحی پنل پشتی آن نسبت به شیائومی ۱۲ پرو متفاوت است. این گوشی همچنین به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با وضوح ۲K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۹۰۰ نیت مجهز شده و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۳ پرو می‌توان به پشتیبانی از NFC، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، بلستر مادون قرمز و باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشیبانی از فست شارژ باسیم ۱۲۰ هرتزی، بی‌سیم ۵۰ واتی و معکوس ۱۰ واتی اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید