ایلان ماسک: اپل دوباره همه تبلیغات خود را در توییتر نمایش خواهد داد - تکفارس 
ایلان ماسک: اپل دوباره همه تبلیغات خود را در توییتر نمایش خواهد داد - تکفارس 

ایلان ماسک: اپل دوباره همه تبلیغات خود را در توییتر نمایش خواهد داد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 06:37
ایلان ماسک

ایلان ماسک اخیرا با خرید توییتر تغییرات زیادی در این شرکت ایجاد کرد که این اتفاق منجر به فراری شدن شرکت‌های تبلیغاتی شد. حالا ماسک در تلاش است که اعتماد این شرکت‌های تبلیغاتی را برگردارند تا آن‌ها دوباره در توییتر سرمایه‌گذاری کنند‌.

ماسک در جریان مراسمی که به‌تازگی برگزار شد گفت که‌ برخی شرکت‌‌ها مثل اپل اکثر تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرده بودند و حتی تهدید به حذف اپلیکیشن توییتر از اپ استور کرده بودند اما همه این مشکلات رفع شده‌اند و اپل دوباره تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی توییتر نمایش خواهد داد. ‌

اخیرا تنش‌هایی بین ایلان ماسک و اپل به وجود آمد که باعث شد اپل توییتر را تهدید به حذف از اپ استور کند. ماسک نیز گفت که کوپرتینویی‌ها از آزادی بیان در توییتر می‌ترسند. البته این صحبت‌ها و تهدیدها زیاد طول نکشید و همه چیز با دیدار تیم کوک مدیرعامل اپل و ماسک ختم به خیر شد و حالا ماسک اعلام کرده است که اپل دوباره با تبلیغاتش به توییتر بر خواهد گشت.‌

شرکت آمازون نیز که نمایش تبلیغاتش در تویبتر را متوقف کرده بود ظاهرا قصد بازگشت دارد و می‌خواهد سالانه ۱۰۰ میلیون دلار صرف تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر کند‌.

آمار نشان می‌دهند که درآمد تبلیغات توییتر بعد از روی کار آمدن ماسک به شدت کاهش یافته است و حتی تبلیغات مربوط به جام جهانی قطر در این پلتفرم فقط ۲۰ درصد انتظارات توییتر را تامین کرده است و باید ببینیم که ماسک برای جبران آن چه تدبیری می‌اندیشد. توییتر برای سه ماهه چهارم امسال پیش‌بینی درآمد ۱.۴ میلیارد دلاری را کرده بود که حالا آن را به ۱.۱ میلیارد دلار کاهش داده است.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید