معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاد - تکفارس 
معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاد - تکفارس 

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به دلیل مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 06:32
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل در حال توسعه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود است و گفته می‌شود این هدست در یک کنفرانس در ژانویه ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. اما امروز فاش شده است این هدست دیرتر رونمایی خواهد شد.

مینگ چی کو از تحلیلگران مطرح گفته است که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا تا نیمه دوم ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد که دلیل آن بروز مشکلاتی در بخش نرم افزار این دستگاه است. از طرف دیگر، به‌گفته ی کو، اپل هنوز همه قطعات این هدست را در اختیار ندارد تا اقدام به مونتاژ آنها ‌کند. بنابراین بعید است که این شرکت بتواند به این‌زودی‌ها آن را تولید و عرضه کند. 

به گفته این تحلیلگر، اپل ممکن است هدست ترکیبی خود را در رویداد WWDC 2023 که بهار سال آینده برگزار خواهد شد معرفی کند اما احتمال آن هم بسیار کم است. اپل برای توسعه اپلیکیشن‌های مختلف برای این هدست احتمالا یک کیت توسعه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد که هنوز مشخص نیست این کار چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا اپل معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را به تاخیر بیندازد و حتی اگر هم بخواهد زودتر معرفی کند مجبور خواهد شد که آن را بعد از چند ماه عرضه کند که این کار می‌تواند تاثیر منفی روی فروش دستگاه بگذارد. 

اپل احتمالا در سال اول عرضه این هدست،حدود از ۵۰۰ هزار دستگاه از آن را روانه بازار خواهد کرد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید