شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری را برای رابط کاربری MIUI عرضه کرد - تکفارس 
شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری را برای رابط کاربری MIUI عرضه کرد - تکفارس 

شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری را برای رابط کاربری MIUI عرضه کرد

افشین نوری
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 22:53
شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری را برای رابط کاربری MIUI عرضه کرد - تکفارس 

رابط کاربری MIUI شیائومی قابلیت جدیدی دریافت کرده است که امکان شخصی‌سازی آیکون باتری را به کاربران گوشی‌های شیائومی می‌دهد‌.

با این قابلیت، کاربران به‌راحتی می‌توانند ظاهر کلی آیمون باتری و شکل و سایز آن را تغییر دهند و این کار از طریق انتخاب تم مناسب MIUI امکان‌پذیر است و شما انتخاب‌های زیادی در این بخش خواهید داشت. 

به نظر می‌رسد شیائومی سعی کرده است آزادی عمل بیشتری به کاربران خود در این‌باره بدهد و بد نیست بدانید که اپل فقط یک نشانگر سطح شارژ باتری را به نوار وضعیت گوشی‌های آیفون اضافه کرده است و این قابلیت در نسخه iOS 16.1 ارائه شده است. 

اپل آیکون درصد شارژ باتری را به همراه قابلیت جزیره پویا صرفا برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو عرضه کرده است و شیائومی این تپانایی را دارد که تبدیل به اولین شرکتی می‌شود که قابلیت مشابه جزیره پویا را برای گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌کند. این شرکت‌ها توسعه‌دهندگان بسیار حرفه‌ای دارد که می‌توانند این اتفاق را رقم بزنند. 

تاکنون هیچ گوشی اندرویدی قابلیتی شبیه به جزیره پویای اپل ارائه نکرده است و از آنجاییکه اکثر گوشی‌های اندرویدی از طراحی ناچ‌دار به طراحی هول پانچ گذر کرده‌اند به نظر می‌رسد که این کار کاملا شدنی است و شاید قدم را شیایومی بردارند، اما مطمئنا سایر شرکت‌ها نیز به‌دنبال این فناوری خواهند رفت و سعی خواهند کرد آن را برای کاربران خود ارائه کنند. 

در هر حال، به نظر می‌رسد که شیائومی توانسته با ارائه قابلیت شخصی‌سازی آیکون باتری این مسیر را برای سایر شرکت‌ها باز کند و باید ببینیم ‌که در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید