واتساپ ۲۱ ایموجی جدید ارائه کرد - تکفارس 
واتساپ ۲۱ ایموجی جدید ارائه کرد - تکفارس 

واتساپ ۲۱ ایموجی جدید ارائه کرد

افشین نوری
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 16:17
واتساپ

نسخه جدید واتساپ بتا با شماره ورژن ۲.۲۲.۲۵.۱۲ عرضه شده است که شامل چندین ایموجی جدید می‌شود. این نسخه برای اندروید، آی او اس و ویندوز قابل دسترس است. 

طبق اطلاعاتی که WABetaInfo منتشر کرده است واتساپ در حال تست بیش از ۲۱ ایموجی جدید است که در جدیدترین نسخه بتا آن عرضه شده‌اند و به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهند گرفت. 

کار دیگری که واتساپ در آپدیت جدید خود انجام داده است این است که ظاهر برخی ایموجی‌های موجود را نیز تغییر داده است و حالت خاصی به آن‌ها بخشیده شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، واتساپ علاوه بر ۲۱ ایموجی جدید، ظاهر ۸ ایموجی فعلی را نیز تغییر داده است که همه آن‌ها در جدیدترین نسخه بتا واتساپ قابل دسترس هستند. ‌

واتساپ ۲۱ ایموجی جدید ارائه کرد - تکفارس 

نسخه جدید بتا واتساپ هم‌اکنون از طریق پلی استور قابل دسترس است و هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی نسخه پایدار آن عرضه خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید به‌زودی شاهد عرضه عمومی آن باشیم. 

لازم به ذکر است که واتساپ در حال تست قابلیت دیگری به نام جستجوی پیام‌ها براساس تاریخ نیز است و نسخه بتا آن برای کاربران آی او اس عرضه شده است. حالا باید ببینیم که این قابلیت‌ها چه زمانی به دست کاربران می‌رسند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید