ایلان ماسک برای بازگرداندن شرکت های تبلیغاتی به توییتر مشوق های مالی جذابی ارائه کرد - تکفارس 
ایلان ماسک برای بازگرداندن شرکت های تبلیغاتی به توییتر مشوق های مالی جذابی ارائه کرد - تکفارس 

ایلان ماسک برای بازگرداندن شرکت های تبلیغاتی به توییتر مشوق های مالی جذابی ارائه کرد

افشین نوری
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 14:55
ایلان ماسک

ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را تصاحب کرده است تغییر و تحولاتی زیادی در این شرکت ایجاد شده است و همین آشفتگی باعث شده تا اکثر شرکت‌های تبلیغاتی نمایش تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی توییتر متوقف کنند.

دلیل این شرکت‌ها برای متوقف کردن تبلیغات‌شان را می‌توان در اظهارات جدید ماسک مبنی بر سخت‌گیری کمتر در رابطه با محتواهای منتشر شده در توییتر پیدا کرد. این تصمیم ماسک باعث خواهد شد تا کاربران توییتر آزادی بیشتری برای اظهار نظر کردن درباره محصولات یک شرکت داشته باشند و حتی با کامنت‌های خود یک شرکت را تخریب کنند‌. 

اما ماسک به‌خوبی می‌داند که متوقف شدن نمایش تبلیغات در توییتر به معنای درآمد کمتر است. به همین‌خاطر او در تلاش است تا شرکت‌های تبلیغاتی را دوباره به توییتر برگرداند. ظاهرا توییتر پیشنهادهای ‌جذابی به این شرکت‌ها داده است تا ان‌ها را جذب کند‌ این شرکت در ایمیلی که به شرکت‌های تبلیغاتی ارسال کرده له آن‌ها گفته است که قرار است در ماه دسامبر بزرگترین برنامه تشویقی تبلیغات به اجرا گذاشته شود. در این برنامه به شرکت‌هایی که مبالغ مشخصی پول صرف نمایش تبلیغات در توییتر کنند جایزه داده خواهد شد. 

طبق این برنامه، شرکت‌هایی که بین ۵۰۰ هزار دلار تا ۱ میلیون دلار صرف تبلیغات کنند پاداش کامل را دریافت خواهند کرد و شرکت‌هایی که ۳۵۰ هزار دلار خرج تبلیغات کنند نصف پاداش را دریافت خواهند کزد ‌ شرکت‌هایی که ۲۰۰ هزار برای نمایش تبلیغات در توییتر صرف کنند یک‌چهارم جایزه مالی را دریافت خواهند کرد‌. توییت همچنین ار همه برندها و شرکت‌ها خواسته است که با این شرکت از طریق تلفنی در ارتباط باشند. 

در حال حاضر، شرکت‌هایی مثل یونایتد ایرلاین و جنرال موتورز نمایش تبلیغات خود را در تویبتر متوقف کرده‌اند. ماسک گفته است که مدافع آزادی بیان در توییتر خواهد بود و باید ببینیم که او چگونه خواهد توانست این سیاست را پیاده‌سازی کند.

منبغ: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.