ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G در دیتابیس IMEI مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 15:36
ردمی نوت 12 پرو 5G

بر اساس گزارش‌های قبلی، سری ردمی نوت ۱۲ در نسخه‌های پرو ۵G و پرو پلاس ۵G به بازار عرضه می‌شوند اما حالا امروز نسخه‌ی دیگری از این گوشی‌ها با نام ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G در دیتابیس IMEI مشاهده شده است.

در ماه اکتبر، دستگاهی با شماره مدل ۲۲۰۹۱۱۶AG و نام ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در IMEI و چندین پلتفرم دیگر مانند گوگل پلی کنسول و گیک بنچ مشاهده شده بود اما حالا امروز وب‌سایت Xiaomiui گزارش داده که دستگاهی با شماره مدل مشابه، این بار با نام ردمی نوت ۱۲ پرو در دیتابیس IMEI ثبت شده است.

ردمی نوت 12 پرو 5G

ظاهراً ردمی نوت ۱۲ پرو از نظر سخت‌افزاری به ردمی نوت ۱۰ پرو شباهت خواهد داشت اما طراحی آن مشابه سایر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ خواهد بود چرا که Xiaomiui اعلام کرده است که ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از شماره مدل K6a و نام رمز sweet_k6a_global استفاده کرده است. برای مقایسه، ردمی نوت ۱۰ پرو با شماره مدل K6 و نام رمز sweet_global در دیتابیس‌های مختلف به ثبت رسیده بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از نمایشگر +FHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۲G، رم ۸ گیگابایتی و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۳) بهره می‌برد. برای مقایسه، ردمی نوت ۱۰ پرو نیز به همین تراشه و میزان رم مجهز شده و ردمی در آن از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی استفاده کرده است. کشور هند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های ردمی است اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G در آن عرضه شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید