نتفلیکس سال آینده قابلیت پیش نمایش فیلم های بلاک باستر را ارائه می کند - تکفارس 
نتفلیکس سال آینده قابلیت پیش نمایش فیلم های بلاک باستر را ارائه می کند - تکفارس 

نتفلیکس سال آینده قابلیت پیش نمایش فیلم های بلاک باستر را ارائه می کند

افشین نوری
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 13:48
نتفلیکس

نتفلیکس به‌عنوان یکی از مهمترین سرویس‌های استریم دنیا اخیرا با کاهش محبوبیت قابل‌توجهی روبه‌رو شده است و بسیاری از مشترکین این پلتفرم از آن کوچ کرده‌اند‌. این اتفاقات باعث شده تا این شرکت قابلیت به‌ اشتراک‌گذاری پسورد اکانت‌ها را متوقف کند و از طرفی نیز یک بسته ارزان‌قیمت همراه تبلیغات برای کاربران خود ارائه نماید.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که نتفلیکس قصد دارد امکان پیش‌نمایش برخی فیلم‌های مطرح هالیوود را را قبل از روی پرده رفتن آن‌ها فراهم کند‌ این قابلیت باعث خواهد شد تا کاربران نتفلیکس زودتر از سایر افراد در جریان فیلم‌های جدید سینماهای آمریکا قرار بگیرند و پیش‌نمایش آن‌ها را تماشا کنند. 

ظاهرا این قابلیت در حال گذراندن مراحل آزمایشی است و هم‌اکنون دو هزار نفر از مشترکین نتفلیکس به این قابلیت دسترسی دارند. بازخورد این مشترکین قرار است مورد بررسی قرار بگیرد و درنهایت نتفلیکیس قابلیت پیش‌نمایش فیلم‌ها را برای همه کاربران خود عرضه خواهد کرد. 

طبق گزارش امروز، قرار است از اوایل سال ۲۰۲۳ این قابلیت به‌طور گسترده ارائه شود. این سرویس استریم در حال حاضر ۲۲۳ میلیون مشترک دارد و مدیران این پلتفرم در تلاش هستند تا مخاطبان بیشتری را جذب آن بکنند. این شرکت رقبای سختی در بازار دارد و مجبور است که قابلیت‌های متنوعی برای کاربران خود ارائه کند. 

نتفلیکس هر سال حدود ۱۷ میلیارد دلار روی فیلم‌ها و شوهای مختلف سرمایه‌کذاری می‌کند و انتظار دارد که در قبال آن درآمد خوبی عایدش شود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینم که برنامه‌های این شرکت برای آینده چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید