تصویر مینی کامپیوتر شیائومی هوست منتشر شد - تکفارس 
تصویر مینی کامپیوتر شیائومی هوست منتشر شد - تکفارس 

تصویر مینی کامپیوتر شیائومی هوست منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 14:20
مینی کامپیوتر شیائومی هوست

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین برندهای حوزه‌ی فناوری بوده که بیشتر به خاطر گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ‌های خود شناخته می‌شود اما این شرکت چینی حالا قصد دارد تا اولین مینی کامپیوتر خود را با نام هوست (Host) به بازار عرضه کند.

شیائومی در ابتدا قصد داشت تا مینی کامپیوتر هوست را روز گذشته در رویدادی به همراه گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ معرفی کند اما این رویداد در نهایت به تعویق افتاد. با این وجود، امروز تصاویری از این محصول در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. این تصاویر همچنین استفاده‌ی شیائومی هوست از منبع تغذیه‌ی ۱۰۰ واتی XM22AL5X را تایید می‌کنند.

مینی کامپیوتر شیائومی دارای دو اسلات کارت گرافیک بوده و به‌نظر می‌رسد که امکان تعویض منبع تغذیه را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین بدنه‌ی این کامپیوتر از طراحی مشکی مات بهره برده و به دلیل نبود فضای مناسب برای تهویه‌ی هوا در قسمت‌های جلویی و کناری آن، احتمالاً بخش بالایی و پایینی آن برای انجام این کار طراحی شده است.

تصویر بخش پشتی شیائومی هوست، جایگاه دو فن ۸۰ یا ۹۰ میلی‌متری آن را به نمایش گذاشته است و به‌نظر می‌رسد که امکان استفاده از یک مادربرد مینی ITX نیز در آن وجود داشته باشد. بدون شک جالب‌ترین ویژگی این کامپیوتر، کلید فیزیکی پشت آن است که با فشردن کلیدهای ترکیبی Win+M فعال می‌شود اما فعلاً جزئیاتی از عملکرد آن در دسترس نیست.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که شیائومی در اولین مینی کامپیوتر خود از چه سخت‌افزاری استفاده خواهد کرد اما از آن‌جایی که این شرکت در کامپیوترهای قبلی خود از محصولات اینتل بهره برده است، احتمالاً در این مینی کامپیوتر نیز شاهد استفاده‌ی قطعات شرکت اینتل خواهیم بود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید