معرفی جهانی گوشی های پوکو‌ X5 5G، پوکو X5 پرو ۵G و ردمی نوت ۱۲ ۵G نزدیک است - تکفارس 
معرفی جهانی گوشی های پوکو‌ X5 5G، پوکو X5 پرو ۵G و ردمی نوت ۱۲ ۵G نزدیک است - تکفارس 

معرفی جهانی گوشی های پوکو‌ X5 5G، پوکو X5 پرو ۵G و ردمی نوت ۱۲ ۵G نزدیک است

افشین نوری
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 10:36
معرفی جهانی گوشی های پوکو‌ X5 5G، پوکو X5 پرو ۵G و ردمی نوت ۱۲ ۵G نزدیک است - تکفارس 

به نظر می‌رسد‌ گوشی‌ پوکو‌ X5 5G با توجه به اینکه تائیدیه‌های متعددی در روزهای اخیر دریافت کرده است به‌زودی معرفی خواهد شد. این گوشی امروز نیز تائیدیه SIRIM مالزی را گرفته است که نام مارکتینگ این گوشی در بازارهای جهانی را به ما نشان‌ می‌دهد. 

طبق تائیدیه SIRIM، گوشی پوکو با شماره مدل ۲۲۱۱۱۳۱۷PG، با نام پوکو X5 5G در بازار مالزی عرضه خواهد شد و تاییدیه اخیر BIS آن در هند نیز این موضوع را تایید می‌کند که ‌پوکو X5 5G نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ ۵G خواهد بود. نکته جالب اینکه تاییدیه SIRIM نیز به ردمی نوت ۱۲ ۵G اشاره کرده است. 

البته گوشی پوکو X5 5G به احتمال زیاد در کنار مدل دیگری به نام پوکو X5 پرو ۵G معرفی خواهد شد. قبلا فک می‌شد گوشی با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲۰G همان پوکو  X5 خواهد بود اما حالا تقریبا مشخص شده است که این شماره مدل متعلق به نسخه پرو آن است. ‌

مشخصات احتمالی پوکو X5 5G

این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز خواه بود و رابط کاربری MIUI 13 را بر پایه اندروید ۲ اجرا خواهد کرد.    

همچنین تراسه این گوشی اسنپدراکون ۴ نسل ۱ خواهد بود که در کنار رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 عمل خواهد کرد.  دو دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در پشت این گوشی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد که از سرعت شارژ ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد‌.‌

مشخصات احتمالی پوکو X5 پرو ۵G

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره این‌ گوشی در دست نداریم اما طبق تاییدیه‌هایی که دریافت کرد می‌توان به باتری  ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارط ۶۷ وات، اجرای رابط کاربری MIUI 14 و پشتیبانی از باندهای n5, n7, n38, n41, n77, و n78 5G اشاره کرد. نمایشگر این گوشی احتمالا یک پنل ۱۲۰هرتزی LCD و تراشه آن از نوع اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس یا ۷۸۲G خواهد بود. 

حالا باید و منتظر بمانیم و ببینیم این دو گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید