نسخه نهایی سایبرتراک از مدل اولیه آن کوچک تر است - تکفارس 
نسخه نهایی سایبرتراک از مدل اولیه آن کوچک تر است - تکفارس 

نسخه نهایی سایبرتراک از مدل اولیه آن کوچک تر است

مهدی حلوائی
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 09:54
تسلا سایبرتراک

فرانتس وان هولتزهاوسن (Franz Von Holzhausen)، طراح ارشد تسلا، امروز اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی سایبرتراک از مدل‌های اولیه‌ی آن کوچک‌تر خواهد بود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این خودرو در زمان عرضه از نظر ظاهری چه تفاوتی با نسخه‌های اولیه خواهد داشت اما به‌گفته‌ی هولتزهاوسن، جنس بدنه‌ی این خودرو تاثیری مستقیم بر طراحی آن گذاشته است.

مطالب مرتبط:

تسلا ادعا می‌کند که استفاده از فولاد ضد زنگ در طراحی سایبرتراک باعث شده تا هر دو بخش داخلی و بیرونی خودرو از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند اما در عین حال همین موضوع باعث شده تا شاهد طراحی مدرن و منحنی در این خودرو نباشیم چرا که فولاد ضد زنگ امکان انجام چنین کاری را به طراحان نمی‌دهد. تسلا همچنین سعی داشته تا خودرویی با ظاهری متفاوت را نسبت به پیک آپ‌های عمدتاً مشابه به بازار عرضه کند.

طراح ارشد تسلا خودروی معرفی‌نشده‌ی بعدی این شرکت را به عنوان محبوب‌ترین خودروی خود انتخاب کرد. با توجه به گزارش‌های قبلی، خودروی بعدی تسلا، تاکسی رباتی این شرکت خواهد بود و پس از آن نیز شاهد عرضه‌ی خودروی مدل ۲ به بازار خواهیم بود. از این رو احتمالاً هولتزهاوسن به یکی از این دو خودرو اشاره کرده است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.