توییتر توییت‌ های پیشنهادی بیشتری را برای تمام کاربران به نمایش می گذارد - تکفارس 
توییتر توییت‌ های پیشنهادی بیشتری را برای تمام کاربران به نمایش می گذارد - تکفارس 

توییتر توییت‌ های پیشنهادی بیشتری را برای تمام کاربران به نمایش می گذارد

مهدی حلوائی
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - 11:56
توییتر

توییتر امروز اعلام کرد که برای اطمینان از مشاهده‌ی بهترین محتواهای موجود در پلتفرم خود توسط کاربران، توییت‌های پیشنهادی بیشتری را برای تمامی آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

این افزایش تعداد توییت‌های پیشنهادی، که در صفحه اصلی به نمایش گذاشته می‌شوند، تنها شامل آن دسته از توییت‌هایی می‌شود که توسط افرادی که شما آن‌ها را فالو نمی‌کنید، در توییتر قرار گرفته‌ است. ظاهراً این ویژگی باعث خواهد شد تا تعداد کاربران توییتر، که ایلان ماسک اخیراً از افزایش آن‌ها در دوران مدیریت خود خبر داده بود، بیشتر شده و شرکت‌های تبلیغاتی بار دیگر به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم ترغیب شوند.

توییتر

با افزایش تعداد توییت‌های پیشنهادی، توییتر به جمع شرکت‌هایی مانند متا اضافه می‌شود که محتوای مبتنی بر الگوریتم‌های خاص را به صورت گسترده‌تر برای کاربران نمایش می‌دهند. ماسک همچنین نسخه‌ی جدید اشتراک بلو را به‌زودی برای توییتر عرضه می‌کند که امکان خرید تیک آبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در صورتی که شما هم علاقه‌ای به دریافت توییت‌های پیشنهادی ندارید، می‌توانید با انتخاب آیکون ستاره در قسمت بالایی صفحه‌ی اصلی، تایم لاین (Timeline) خود را بر اساس جدیدترین توییت‌ها دسته‌بندی کنید. توجه داشته باشید که علی‌رغم این کار، توییتر برخی توییت‌های پیشنهادی را کماکان در صفحه‌ی اعلان‌های شما به نمایش می‌گذارد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.