برگه مشخصات سری شیائومی ۱۳ منتشر شد - تکفارس 
برگه مشخصات سری شیائومی ۱۳ منتشر شد - تکفارس 

برگه مشخصات سری شیائومی ۱۳ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - 14:24
شیائومی 13

شیائومی روز گذشته جزئیاتی را در خصوص دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ منتشر کرد و حالا امروز نیز ویدیویی را به اشتراک گذاشته که چگونگی کارکرد دوربین تله‌فوتوی شیائومی ۱۳ پرو را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

دوربین تله‌فوتوی شیائومی ۱۳ پرو از دو لنز تشکیل شده که توانایی ثبت تصاویر از فاصله‌ی ۱۰ سانتی‌متری با زوم ۳x را دارد. ظاهراً شرکت لایکا (Leica) به طور مستقیم در ساخت این دوربین با شیائومی همکاری داشته است. امروز همچنین ویدیویی از شیائومی ۱۳ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شد که مشخصات آن در بخش تنظیمات را نشان می‌دهد.

همچنین افشاگری با نام liujianjian29 تصویری از برگه‌ی مشخصات این گوشی‌ها را منتشر کرد که با اطلاعات فاش‌شده در ویدیوی مذکور همخوانی دارد. شیائومی تا پیش از این تایید کرده بود که سری شیائومی ۱۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 بهره می‌برند. حالا برگه‌ی مشخصات این گوشی‌ها، اطلاعات مربوط به سایز باتری، دوربین و نمایشگر آن‌ها را نیز به نمایش گذاشته است.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی پایه و پروی شیائومی ۱۳ دارای چندین تفاوت اصلی هستند که از میان آن‌ها می‌توان به باتری بزرگ‌تر، نمایشگر بهتر و سرعت شارژ بالاتر نسخه‌ی پرو اشاره کرد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که شیائومی در چه تاریخی از این گوشی‌ها رونمایی می‌کند چرا که رویداد معرفی آن‌ها روز گذشته لغو شد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.