مایکروسافت مشکل افت عملکرد بازی ها در ویندوز ۱۱ ۲۲H2 را برطرف کرد - تکفارس 
مایکروسافت مشکل افت عملکرد بازی ها در ویندوز ۱۱ ۲۲H2 را برطرف کرد - تکفارس 

مایکروسافت مشکل افت عملکرد بازی ها در ویندوز ۱۱ ۲۲H2 را برطرف کرد

مهدی حلوائی
۹ آذر ۱۴۰۱ - 18:53
ویندوز 11

مایکروسافت در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به‌روزرسانی ۲۲H2 را برای ویندوز ۱۱ عرضه کرد که مشکلات متعددی از جمله صفحه آبی مرگ، افت عملکرد بازی‌ها و چندین مشکل صوتی را به همراه داشت. حالا این شرکت پس از گذشت چند ماه با عرضه‌ی یک به‌روزرسانی، مشکلات یادشده را برطرف کرده است.

مطالب مرتبط:

انویدیا مدتی پیش به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن جی‌فورس (GeForce) منتشر کرد که مشکل لگ در برخی از بازی‌ها را رفع می‌کرد اما با این وجود، بسیاری از بازی‌ها کماکان از مشکل مشابهی رنج می‌بردند. مایکروسافت پس از گذشت یک ماه از این موضوع اعلام کرد که مشکل یادشده به دلیل فعال شدن ناخواسته‌ی برخی از ویژگی‌های دیباگ کارت‌های گرافیک بوده و به‌زودی این مشکل را رفع می‌کند.

ویندوز 11

حالا این شرکت امروز به‌روزرسانی KB5020044 را برای ویندوز ۱۱ عرضه کرده که تمامی مشکلات یادشده را برطرف می‌کند. توجه داشته باشید که این یک به‌روزرسانی جانبی بوده و شما باید با ورود به بخش‌های Settings و Windows Update و با انتخاب گزینه‌ی Check for Updates آن را دانلود و نصب کنید.

به‌روزرسانی KB5020044 ویندوز ۱۱ همچنین برخی از مشکلات وان درایو (OneDrive) مانند دریافت پیغام هشدار کمبود حافظه در صفحه‌ی Systems را رفع کرده و ظرفیت کامل وان درایو را در دسترس مشترکین قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی حداکثر فضای موجود در وان درایو را نیز در صفحه‌ی Accounts به نمایش گذاشته و ویژگی ویندوز اسپات لایت (Spotlight) را در بخش Personalization با تم‌ها ترکیب می‌کند.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید