پوکو ایکس ۵ پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 
پوکو ایکس ۵ پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 

پوکو ایکس ۵ پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد

مهدی حلوائی
۹ آذر ۱۴۰۱ - 16:41
پوکو ایکس 5 پرو

قرار است که شیائومی گوشی‌های سری پوکو ایکس ۵ را در دو نسخه‌ی پایه و پرو به بازار عرضه کند و حالا نسخه‌‌ی جهانی پوکو ایکس ۵ پرو با شماره‌ مدل ۲۲۱۰۱۳۲۰G در دیتابیس IMEI مشاهده شده است. ظاهراً این گوشی در کشور هند با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲۰I در دسترس قرار خواهد گرفت.

اطلاعات فاش‌شده در IMEI، استفاده‌ی پوکو ایکس ۵ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۸۲G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی را تایید می‌کند. این تراشه در واقع نسخه‌ی جدیدی از اسنپدراگون +۷۷۸G بوده که بر پایه‌ی فرآیند تولید ۶ نانومتری طراحی شده و عملکرد مرکزی و گرافیکی آن به‌ترتیب ۵ و ۱۰ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون +۷۷۸G است. پوکو ایکس ۵ پرو همچنین از نمایشگر ال سی دی ۱۲۰ هرتزی IPS بهره می‌برد.

پوکو ایکس 5 پرو

قرار است که پوکو ایکس ۵ پرو به عنوان جانشین پوکو ایکس ۴ پرو به بازار عرضه شود و از این رو انتظار می‌رود که مشخصات این دو گوشی تا حدودی شبیه به هم باشد. لیست مشخصات پوکو ایکس ۴ پرو شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حداکثر ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲/۸ گیگابایتی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.