مشخصات کامل سری شیائومی ۱۳ در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل سری شیائومی ۱۳ در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل سری شیائومی ۱۳ در آستانه معرفی فاش شد

افشین نوری
۹ آذر ۱۴۰۱ - 08:48
مشخصات کامل سری شیائومی ۱۳ در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 

شیائومی قرار است دهم آذرماه سری شیائومی ۱۳ را معرفی کند و حالا در آستانه معرفی این سری مشخصات آن‌ها فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

این سری شامل دو مدل استاندارد و ‌پرو خواهد بود که هر دوی آن‌ها مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و رم و حافظه LPDDR5X و UFS 4.0 خواهند بود. طبق اطلاعات امروز، مدل استاندارد از یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی E6 AMOLED  با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و مدل پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی E6 AMOLED با رزولوشن ۲K و‌ نرخ ۱۲۰ هرتز خواهد بود. حداکثر روشنایی نمایشگرهای این دو ‌گوشی نیز به ۱۹۰۰ نیت خواهد رسید. البته نمایشگر مدل استاندارد از نوع فلت و نمایشگر مدل پرو از نوع منحنی در لبه‌ها خواهد بود. 

در بخش دوربین، شیائومی ۱۳ دارای سه دوربین در پنل پشت خود خواهد بود که عبارت خواهند بود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (IMX800 سونی)، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی. شیائومی ۱۳ پرو نیز از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ( IMX989 سونی)، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

در بخش باتری، شیائومی ۱۳ مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۶۷ وات و شیائومی ۱۳ پرو محهز به یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود. هر دو گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات پشتیبانی خواهند کرد. 

سایر قابلیت‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو شامل موتور خطی X-axis، اتصال NFC، استاندارد IP68 و IR بلستر خواهد بود. همچنین وزن و ضخامت مدل استاندارد ۱۸۹ گرم و ۷.۹۸ میلیمتر و وزن و‌ضخامت مدل پرو ۲۲۹ گرم و ۸.۳۸ میلیمتر خواهد بود. رنگ‌بندی آن‌ها نیز شامل رنگ‌های آبی، سبز ، مشکی و سفید خواهد بود. 

حالا باید منتطر بمانیم و ببینیم این گوشی‌ها در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.