تقاضا برای گوشی های تاشو سامسونگ در بین کسب و کارها ۲ برابر شده است - تکفارس 
تقاضا برای گوشی های تاشو سامسونگ در بین کسب و کارها ۲ برابر شده است - تکفارس 

تقاضا برای گوشی های تاشو سامسونگ در بین کسب و کارها ۲ برابر شده است

افشین نوری
۹ آذر ۱۴۰۱ - 06:29
گلکسی زد فولد 4

به نظر می‌رسد کسب و کار گوشی‌های تاشو عملکرد بسیار موفقی داشته است و حالا یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا الان حدود ۱۰۵ درصد گوشی‌های تاشو بیشنری به مشتریان سازمانی فروخته است. در بین گوشی‌های تاشو این شرکت، گلکسی زد فولد ۴ بیشترین سهم را به خودش اختصاص داده است. 

به نظر می‌رسد مشتریان سازمانی که افراد حرفه‌ای هستند گلکسی زد فولد ۴ را به‌خاطر نمایشگر بزرگ داخلی‌اش ترجیح داده‌اند تا بتوانند از طریق آن، کارهای خود را انجام دهند و با اپلیکیشن‌های متعددی به‌طور همزمان کار کنند.‌ 

یکب از اپلیکیشن‌های محبوب سازمانی Bloomberg Professional مام دارد که توسط سرمایه‌گذاران و تریدرها و مدیران پرتفو استفاده می‌شود و در گوشی گلکسی زد فولد ۴ به‌راحتی می‌توان از قابلیت‌های متنوع آن به‌طور همزمان استفاده کرد.  

اپلیکیشن دیگری به نام DocuSign نیز جزو محبوب‌ترین‌هاست و ۲۴ شرکت از ۲۵ شرکت برتر Fortune 500 از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن برای نمایشگرهای بزرگ بهینه‌سازی شده و امکان درگ و دراپ کردن اسناد از ایمیل به این اپلیکیشن را برای افراد حزفه‌ای فراهم کرده است.  

این موضوع نشان می‌دهد که گوشی‌های تاشو سامسونگ علاوه بر مشتریان عادی در بین مشتریان سازمانی و‌کسب و کارها نیز گسترش یافته است و سامسونگ پیش‌بینی کرده است که در سال آینده ۲۶ میلیون دستگاه گوشی تاشو عرضه کند که ۷۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱  خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.