رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 
رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 

رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G منتشر شد

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۱ - 12:12
رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 

سامسونگ قرار است گوشی گلکسی A14 5G را به زودی معرفی کند و حالا رندر مطبوعاتی این گوشی فاش شده است که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم. 

گلکسی A14 5G قرار است در دو نسخه با دو تراشه متفاوت معرفی شود که نسخه اپل از یک تراشه اگزینوس جدید استفاده خواهد کرد و نسخه دوم مجهز به تاشه دایمنسیتی ۷۰۰ خواهد بود. ایوان بلاس از افشاگران مطرح، رندرهای این گوشی را منتشر کرده است. 

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید طراحی این گوشی تقریبا مشابه آن چیزی است که در شایعات قبلی به آن اشاره شده بود. پنل پشت آن دارای سه دوربین با آرایش عمودی و یک فلاش LED است و لبه‌های دستگاه خمیده هستند. دکمه‌های پاور، تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت نیز در لبه سمت راست قرار دارند. حاشیه بالایی دستگاه کمی ضخیم است و یک ناچ قطره‌ای در آنجا وجود دارد که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. نمایشگر A14 5G ظاهرا یک پنل ۶.۸ اینچی Full HD+ خواهد بود. 

رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 

گفته می‌شود این‌ گوشی مجهز به یک باتری ۵۰۰۰mAh خواهد بود و در باره نسخه اگزینوس آن باید بگوییم که تراشه آن احتمالا اگزینوس ۱۳۳۰ خواهد بود. این تراشه قویتر از دایمنسیتی ۷۰۰ است. 

انتظار می‌رود دوربین اصلی گلکسی A14 یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۴ مگاپیکسلی باشد . در هر حال باید ببینیم‌ که سامسونگ این گوشی را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید