اپل نمایش تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرد - تکفارس 
اپل نمایش تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرد - تکفارس 

اپل نمایش تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرد

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۱ - 10:31
توییتر

از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک تغییرات زیادی در این شرکت ایجاد شده است و بسیاری از سیاست‌های قبلی این شرکت کنار گذاشته شده‌اند‌. این وضعیت، نگرانی‌های زیادی را درباره آینده توییتر ایجاد کرده است و بسیاری از شرکت‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند که پول خود را صرف نمایش تبلیغات در شبکه اجتناعی توییتر نکنند. 

حالا ماسک ادعا کرده است که اپل اکثر تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرده است و با طعنه گفته است که ظاهرا کوپرتینویی‌ها از ایجاد فضای باز و آزادی بیان در توییتر چندان خوشحال نیستند. 

به نظر می‌رسد شرکت تبلیغاتی اپل به این شرکت آمریکایی توصیه کرده است که با توجه به شرایط موجود و آشفتگی زیاد در شرکت توییتر بهتر است ‌که از نمایش تبلیغات در شبکه اجتماعی آن خودداری کند. 

ماسک همچنین کنایه‌ای به دریافت کارمزد ۳۰ درصدی توسط اپل از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در اپ استور زده و گفته است که بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن از جمله اپیک گیمز از این سیاست اپل ناراضی هستند و این شرکت باید تغییری در روش‌های خود ایجاد کند. 

اپل اخیرا در رابطه با دریافت کارمزد از توسعه‌دهندگان گفته است که کارمزد ۳۰ درصد فقط مربوط به اپلیکیشن‌هایی می‌شود که در طول یک سال بیشتر از ۱ میلیون دلار پرداخت درون‌اپلیکیشنی دارند و بقیه اپلیکیشن‌ها ۱۵ درصد کارمزد می‌پردازند‌.

حالا باید ببینیم‌که وضعیت توییتر چگونه پیش می‌رود و اپل چه تصمیمی برای نمایش تبلیغات خود در شبکه اجتماعی تویبتر می‌گیرد.

منبع: Applinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید