گلکسی S23 و S23 پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 
گلکسی S23 و S23 پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 

گلکسی S23 و S23 پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۱ - 06:57
گلکسی S23 و S23 پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 

گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس قرار است ظرف چند ماه آینده معرفی شوند و حالا این دو‌ گوشی تائیدیه FCC را دریافت کرده‌اند که برخی مشخصات آن‌ها را به ما نشان می‌دهد‌. 

طبق این تائیدیه، گلکسی S23 با شماره مدل SM-S911B از یک بلتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد در حالیکه گلکسی S23 پلاس با شماره مدل SM-S916B مجهز به یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این تائیدیه شایعات قبلی درباره ظرفیت باتری این دو مدل را تائید می‌کند.

هر دو گوشی گلکسی S23 و S23 پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود اما مدل استاندارد از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی ۱۰۸۰p با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره هواه برد اما نمایشگر مدل پلاس یک پنل ۶.۶ اینچی ۱۰۸۰p با نرخ ۲۰ هرتز خواهد بود. 

در ضمن، هر دو گوشی سه دوربین در پشت خود خواهند داشت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر خواهند بود و دوربین سلفی هر دوی آن‌ها ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

این دو گوشی قرار است به همراه گلکی S23 اولترا در رویداد آنپک سامسونگ در فوریه ۲۰۳ معرفی شوند و باید ببینیم که مشخصات نهایی آن‌ها چه خواهد بود. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید