واتساپ امکان ارسال پیام به خود را فراهم کرد - تکفارس 
واتساپ امکان ارسال پیام به خود را فراهم کرد - تکفارس 

واتساپ امکان ارسال پیام به خود را فراهم کرد

مهدی حلوائی
۷ آذر ۱۴۰۱ - 19:46
واتساپ

بر اساس گزارش وب‌سایت TechCrunch، واتساپ امروز قابلیت جدیدی را معرفی کرده که امکان ارسال پیام به خود را فراهم می‌کند. این قابلیت، که Message Yourself نام دارد، اولین بار مدتی پیش توسط وب‌سایت WaBetaInfo در نسخه‌ی بتای پیام‌رسان شرکت متا مشاهده شده بود اما حالا تمامی کاربران اندروید و آی او اس به آن دسترسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

کاربران پس از دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند نام خود را در ابتدای لیست مخاطبین مشاهده کرده و پس از انتخاب آن، پیام، یادآور، لیست خرید و موارد دیگری را برای خود ارسال کنند. همچنین امکان دریافت اعلان برای این پیام‌ها و پین کردن آن‌ها در قسمت بالایی لیست مکالمات برای دسترسی آسان‌تر نیز وجود دارد.

تا پیش از عرضه‌ی این قابلیت، کاربران واتساپ برای ارسال پیام به خود باید از قابلیت click to chat استفاده می‌کردند و یا گروهی را تشکیل داده و از آن بخش به خود پیام می‌دادند. در طرف دیگر، پیام‌رسان سیگنال ویژگی مشابهی به نام Note to Self را ارائه داده که تنها تفاوت آن، مکان قرارگرفتن در لیست مخاطبین است. انتظار می‌رود که کاربران تا چند هفته‌ی دیگر به این قابلیت جدید واتساپ دسترسی داشته باشند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید