موجودی آیفون ۱۴ پرو علی رغم مشکلات فاکسکان افزایش یافت - تکفارس 
موجودی آیفون ۱۴ پرو علی رغم مشکلات فاکسکان افزایش یافت - تکفارس 

موجودی آیفون ۱۴ پرو علی رغم مشکلات فاکسکان افزایش یافت

مهدی حلوائی
۷ آذر ۱۴۰۱ - 19:24
آیفون 14 پرو

بر اساس گزارش موسسه خدمات مالی جی پی مورگان (JP Morgan)، فاصله‌ی بین آغاز و پایان مراحل تولید گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس از ۲ روز به ۳ روز افزایش یافته و همین فاصله برای گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از ۴۱ روز به ۳۴ روز کاهش پیدا کرده است.

مطالب مرتبط:

گزارش جی پی مورگان به کاهش فاصله‌ی بین آغاز و پایان مراحل تولید گوشی‌ آیفون ۱۴ پرو در چین و سایر کشورها اشاره داشته است اما با این وجود، مشکلات کارخانه‌ی فاکسکان در شهر ژنگژو کماکان ادامه داشته و همین موضوع افزایش موجودی آیفون ۱۴ پرو برای پاسخ به میزان تقاضا را تا چند سال آینده با مشکلی جدی مواجه خواهد کرد.

فاکسکان

فاصله‌ی آغاز و پایان مراحل تولید نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۱۴ تقریباً مشابه سری آیفون ۱۳ است اما نسخه‌های پروی آیفون ۱۴ از این نظر با همتای نسل قبلی خود فاصله‌ی زیادی دارند. در حال حاضر در کشور آمریکا این فاصله برای گوشی آیفون ۱۴ پلاس از ۳ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرده اما همین فاصله برای نسخه‌های پرو از ۴۰ روز به ۳۳ روز کاهش یافته است.

فاصله‌ی یادشده برای نسخه‌‌ی پایه و نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ در کشور چین به‌ ترتیب ۲ و ۴۳ روز است و همین فاصله‌ی برای گوشی‌های مذکور در کشور آلمان ۴ و ۳۲ روز و در بریتانیا ۴ و ۴۰ روز می‌باشد. جی پی مورگان همچنین مدت زمان تولید ساعت‌های سری اپل واچ ۸، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا را به ترتیب ۶، ۷ و ۴ روز اعلام کرده که تفاوتی با هفته‌ی گذشته ندارد.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.