آمازون هند هزاران نفر از کارگران خود را اخراج کرد - تکفارس 
آمازون هند هزاران نفر از کارگران خود را اخراج کرد - تکفارس 

آمازون هند هزاران نفر از کارگران خود را اخراج کرد

افشین نوری
۷ آذر ۱۴۰۱ - 14:35
آمازون هند هزاران نفر از کارگران خود را اخراج کرد - تکفارس 

آمازون این روزها در شرایط خوبی از نظر مالی قرار ندارد و این شرکت قصد دارد حدود ۱۱ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کند. آمازون هند نیز با شرایط مشابهی مواجه است و احتمالا تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند‌. 

این شرکت گفته است که برای کاهش هزینه‌ها می‌خواهد برخی از واحدهای خود را تعطیل کند و بخش از کارگران را تعدیل نیرو بکند‌. اکثر این کارگران مربوط به بخش ارسال غذا و ارسال بسته‌ها می‌شوند و چندین پروژه نیز که در مرحله آزمایشی بودند متوقف خواهند شد. آمازون همچنین قصد دارد سرویس Amazon Academy را در هند تعطیل کند. 

این اتفاقات نشان می‌دهند که بحران آمازون دامنگیر سایر واحدهای آن نیز شده است و کشورهای مختلف باید منتظر تبعات این بحران باشند. خدمات آمازون در حال حاضر بیش از ۱.۴ میلیارد مشتری در سراسر دنیا را پوشش می‌دهند. 

آمازون در هند با مشکلات دیگری نیز روبه‌رو است که از طرف سازمان‌های رگلاتوری این کشور تحت فشار است. این شرکت همچنین رقابت سختی با شرکت‌های هندی Reliance Industries, Tata Group و Flipkart دارد. این شرکت آمریکایی تاکنون در بخش‌های مختلف هند سرمایه‌گذاری کرده است اما ظاهرا این شرکت دیگر نخواهد توانست بازار خوبی در هند داشته باشد. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط برای آمازون چگونه پیش می‌رود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.