ایلان ماسک با انتشار نمودارهایی ادعاهای جالبی درباره توییتر کرد - تکفارس 
ایلان ماسک با انتشار نمودارهایی ادعاهای جالبی درباره توییتر کرد - تکفارس 

ایلان ماسک با انتشار نمودارهایی ادعاهای جالبی درباره توییتر کرد

افشین نوری
۷ آذر ۱۴۰۱ - 11:00
ایلان ماسک

ایلان ماسک ‌مدیرعامل تسلا ادعا کرده است که تعداد دقایق صرف شده در توییتر توسط کاربران رکورد زده است.

ماسک بعد از خرید توییتر تغییرات زیادی در این شرکت داده است و حالا در اظهارنظر جدیدی گفته است که ‌میزان استفاده کاربران از تویتر به بالاترین حد خود در تاریخ این شبکه اجتماعی رسیده است و او با انتشار نمودارهایی سعی کرد این موضوع را اثبات کند‌.

طبق این نمودارها، تعداد کاربران توییتر در هفته گذشته بیش از ۲ میلیون نفر اضافه شده است و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این تعداد ۶۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته ماسک تعداد دقایق فعال کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نیز رکورد زده است و در یک هفته گذشته حدود ۸ میلیارد دقیقه فعالیت در این پلتفرم ثبت شده است که در نوع خود بی‌سابقه است. این عدد در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

البته معلوم نیست که نمودراهای ماسک چقدر درست باشند، ضمن اینکه او صحبتی درباره میزان توییت‌های نفرت‌پراکن و خشونت‌آمیز در شبکه اجتماعی توییتر نکرد و اینکه آیا این موارد نیز کاهش یافته‌اند یا نه. از طرف دیگر، نمودارهای ماسک فقط مربوط به توییت‌های انگلیسی‌زبان می‌شود.

خبرها حاکی از آن است که بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی، از نمایش تبلیغات خود در تویبتر بعد از سر کار آمدن ماسک خودداری کرده‌اند و این موضوع می‌تواند از نظر مالی به ضرر شرکت توییتر باشد. توییتر در حال حاضر ۲۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.